/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Gratis unlock af SE K750i???
Fra : josephine22
Vist : 4285 gange
75 point
Dato : 13-12-05 12:25

Er der nogen der ved om man kan, og hvor, få en gratis sim unlock til SE K750i?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 12:35

Jeg kender ikke til et gratis sted, men hvis ikke andre kommer til, så er der www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 12:36

Hvilket mærke er det.

Kommentar
Fra : josephine22

Dato : 13-12-05 12:39

Det er en SonyEricsson K750i...

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 12:50
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-12-05 12:58

der er flere der unlocker telefoner alt efter hvor du bor i landet..

www.helloo.dk ligger i århus
www.d9n.dk ligger i Horsens
www.12unlock.dk ligger i Viborg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 13:39

www.dkunlock.dk har unlockere over det meste af landet, det koster ca. kr. 100 at få det klaret

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-12-05 14:14

Nordsted1 ja men efter de er begyndt at tage 1200.- om året er der kun 24 tilbage der ...

og de 3 ovenstående tager også 100.-

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 13-12-05 14:56

Han er gratis. Men du må meget gerne sende en halvtredser når det virker. Esben Sunddal Hansen [mailto:unlock@fluii.dk]

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 13-12-05 14:58

eller SEunlock.dk Det er IKKE GRATIS Nej jeg kender ingen SE unlockere der gør det gratis.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 17:42

D9N.... den forstod jeg ikke, tager de virkelig kr. 1200, for så lidt, i sommers fik min søn klaret sin til kr. 100

Josephine22.... der er også denne, der ser prisen rimelig ud http://www.mobilunlock.dk/catalog/

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 75 point
Dato : 13-12-05 18:29

hej med jer
1) der findes ingen gratis løsning til SE telefoner
de fleste unlocker som kan klare den model tager 100,- kr for det (inc. mig selv) (Rødekro)
2) det er rigtigt at dkunlock nu tager min 1200,-kr for at vi unlocker kan være med
3) men der kommer en database mere om kort tid intil da kontakt en af dem som er beskrevt

hilsen Bjarne
www.openphone.dk
-din unlock partner-

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-12-05 18:38

Nordsted1 nej de tager 1200.- for at man er med på siden mod at det var gratis før.
derfor er de fleste unlockere forsvundet fra siden.. bla jeg selv.

kan ikke se jeg skulle betale 1200,. for at henvise flere til dem end de henviser til mig.

D9N

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 19:00

D9N..... Nåååå på den lumske måde, nu er jeg med

Godkendelse af svar
Fra : josephine22

Dato : 13-12-05 19:51

Tak for svaret openphone_unlock. Og Tak til alle jer andre også for jeres kommentarer. Må nok indse at jeg må overvinde min nærighed, hvis jeg vil have mobilos låst op... hehe... God Jul til jer alle :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 20:08

Selv tak

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-01-06 20:25

kan informer jer om at der kan findes næsten 150 unlcker via dkunlock.dk
ja det koster penge at stå opført på dkunlock siden 100 kr + moms om månden det gjorde ikke før i tiden
men idag kan men reklamer meget mere om hvad man kan som unlocker både med hensyn til rep software opdatering og pris for unlock og meget mere

det er jo ikke gratis at drive sådan en side og der bruges en masse til for at den hele tiden er opdateret

hvad beklager i unlocker jer for i tjener jo penge på at være på siden
men på den anden side hvis mange unlocker bliver væk fra siden fordi i er for nærrie til at betale kommer der bare flere kunder til demder er tilbage og det er jo godt nok

Mvh Henrik Mobilunlock
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk