/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Plug ins til Audacity
Fra : mads1234
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 12-12-05 14:17

hejsa.. Jeg har programmet Audacity og vil gerne hente nogle plug ins til progerammet, og har også fundet dem :) Men jeg ved ikke hvor jeg skal smide dem ind i hvilken mappe ? ? ? I C:\Programmer\Audacity\Plug-Ins Er alle filerne .ny og dem man kan downloade er .tar .... Hjælp ... Hilsen Mads

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 12-12-05 20:38

.tar er en arkiv betegnelse, som stammer fra det gamle "TapeARchive".

WinZIP kan pakke dem ud.... og så lægger du dem ind i mappen med dine Nyquist (.ny) Plug-ins

Vh fluffy