/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
sølvslibning
Fra : karin42
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 08-11-02 21:49

vi har været heldige at finde en køn sølvskål med glas indeni på et loppemarked - men der er noget ingraveret som vi naturligvis ikke er interesseret i så derfor - er der nogle der kan fortælle os hvordan man sliber det ned - eller skal man gå til en sølvsmed ? vi regner med at det i så fald er temmelig dyrt ! mvh karen n.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 08-11-02 21:52

vi venter spændt på et evt. svar ! da vi er gør det selv folk håber vi at få et godt tip mvh karen n.

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 100 point
Dato : 09-11-02 02:44

Hvis I er gørdetselv-folk så har iI måske en polérskive.... eller to. På den ene skive putter i en "let"-slibevoks på, og polerer indtil indgraveringen er væk - MED MINDRE at den sidder så dybt så det ikke kan svare sig! Derefter polerer man med polerer-voks eller bare ren skive

Med venlig hilsen

Og jeg kender et sted hvor det kan laves for en rimelig pris i Nordjylland skriv på polering@kdb.dyndns.biz om ikke andet for gode råd...... Go' week'end

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 09-11-02 10:11

til kanjegik ....... tak for dit svar og adr. det må vi så prøve mvh karen n.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 09-11-02 10:20

hej ! vi har nu prøvet og få fat i den adr . du sendte kanjegik ! men - den kan alså ikke findes på nettet ! er den mon korrekt ? mvh karen n.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 09-11-02 15:35

Atter et spørgsmål til kanjegik ! vi har nu fundet ovennævnte adr. og har mailet - men vi får det retur hele tiden ? vi har også fundet hjemmesiden på nettet , men han er ikke til at komme i kontakt med. mvh karen n.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 17-07-03 21:20

Tak for svaret kanjegik.
venlig hilsen karin.