/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger sangtekst
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 700 gange
50 point
Dato : 06-12-05 16:40

Nogle der kan finde denne sangtekst til mig :

Blå øjne - Hvis du ku se mig nu

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 16:50

Sikker på at sangen hedder det der ?

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 06-12-05 17:12

Det regner jeg med .. nu bliver jeg helt i tvivl, men ja, det tror jeg ..

noget af teksten lyder:

Hvis du ku se mig nu ville du fortryde at du gjorde ved mig,
hvis du ka se mig som den jeg er nu, nu hvor jeg har alting. jeg klare mig fint uden dig ..

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 17:16

Altså, når man skal finde en sang teks, så går man ind på www.google.dk og skriver: Blå øjne - Hvis du ku se mig nu <b>tekst</b>, hvis der ikke kommer noget frem der, bliver det nok lidt svært at finde. Eller også har man måske ikke det rette navn.
Skal man finde en engelsk tekst, skriver man Lyrics istedet for tekst.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 17:17

ja... man skal ikke skrive <b>tekst</b>...blot Tekst....var bare lige en prøve jeg lavede med noget andet.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 06-12-05 17:26

okay. jamen jeg har siddet og søgt under google.dk hele dagen efter den .. kan ikke finde den ..

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 17:28

Så er det ikke sikkert den er der.
Kan du huske hvad kustneren hedder ?
Måske søg på hendes navn, og Blå øjne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-12-05 17:31

Jo, det er rigtigt nok, at Julie Rugaard alias Blå øjne har lavet en sang der hedder Hvis du ku' se mig nu.

Den er på CDen der bare hedder Blå øjne.

men teksten er ikke til at finde.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 25 point
Dato : 06-12-05 17:34

Kan det være fordi Sebastian måske har skrevet numret ?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 17:39

Men syntes heller ikke man kan finde noget hvis man leder på Sebastian + sangen....
Tror også det her spg har været oppe før. Der fandt "vi" hvist heller ikke noget.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 07-12-05 09:15

dova-->

cd'en hedder ikke "Blå øjne", men "Tæt på", og på http://www.elapshop.dk/product.asp?product=181 kan man købe den til 35 kroner - så kunne man jo selv skrive teksten ned.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 07-12-05 15:08

okay. tak for det :) men prøver nu alligevel lige at søge lidt videre ..

Godkendelse af svar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 25-01-06 09:07

Tak for svaret Trine08.