/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn problem
Fra : Zambrotta
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 06-12-05 15:57

Hej min msn er begyndt at lave nogen virkelig underlige ting, når jeg logger på og er online, så ser mine venner mig som offline, men alligevel kan de godt skrive med mig, men ikke alle beskeder der går igennem og andre gange kan de slet ikke skrive til mig - Jeg har prøvet at logge af og på 100 gange uden at det hjalp, og genstarte og logge af og prøve at logge på med forkert kodeord og at opgradere msn - uden at det hjælper en brik - Nogen der har prøvet det eller har en ide til hvad jeg kan gøre????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-05 16:18

Lige som så mange andre steder, kan man få snavs på sin PC. MSN er ingen undtagelse.
Gør dig selv den tjeneste, at du jævnligt holder din maskine helt ren.
Hvis du har nogle problemer bagefter, så se ind på www.arlet.dk og se dig omkring, her er helt sikkert hjælp at hente.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 19:31

msn er hvist lidt ustabil fortiden. syntes man høre om mange der har problemer.
Køre også lidt ustabilt her.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-12-05 19:58

http://status.messenger.msn.com/Status.aspx?mkt=da-dk

Der er flere som står off-line men er on-line... nok bare et problem der forsvinder en af dagene..
men hammer ireterende