/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Vil du interviewes?
Fra : Feodora
Vist : 742 gange
50 point
Dato : 01-12-05 17:07

Hej
Jeg er en journaliststuderende, der skal skrive en artikel om emnet: "når livet gør ondt". Har du oplevet noget traumatisk, og er du nogenlunde afklaret omkring din oplevelse, vil jeg gerne interviewe dig. Dit navn eller billede behøver ikke at komme i artiklen, hvis du ikke vil have det. Selve interviewet tager ca. en time. Vil du fortælle din historie?

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 01-12-05 17:25

Hej.
Ja det er da i orden. Dog vil jeg gerne vide, hvad og hvilket blad, det skal i, inden jeg siger ja. Dels for ikke at overlappe, det jeg laver i forvejen og dels for ikke at komme til at lave noget, jeg ikke kan stå inde for.

peter.soee@mail.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-12-05 17:48

Nej tak. Journalister lærer at pynte på virkeligheden.

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 01-12-05 18:12

Jeg kunne måske også være interesseret, jeg er dog som Botgaard interesseret i at vide, i hvilket blad/avis det skal bringes.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-12-05 18:22

Tjoo...Under de samme forudsætninger som de øvrige..... Hvem vil ikke snakke om sig selv en times tid

Vaxen

Kommentar
Fra : Feodora

Dato : 01-12-05 19:30

Hej igen
Jeg kan ikke svare på, om det bliver bragt i noget medie, da jeg som sagt kun er studerende. Men hvis artiklen bliver god, vil jeg prøve at få den i et relevant medie, dvs. hvis den interviewede lider af depression, så kunne det være i depressionsforeningens medlemsblad.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 01-12-05 20:48

Jeg synes, at du skulle indsætte en mail-adresse eller tlf. nr. som du kan kontaktes på... Nogen har måske ikke lyst til at stå frem her på kandu...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-12-05 20:52

En god historie kunde jo sælges til et ugeblad.
Hvem vil medvirke til den slags.

Kommentar
Fra : Feodora

Dato : 01-12-05 20:57

Min mailadresse er assia@mail.djh.dk

Kommentar
Fra : Feodora

Dato : 01-12-05 20:59

og nå ja Teil. Husk at sætte spørsmålstegn efter spørgsmål, ikke?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-12-05 21:06

Næh hvorfor det, uden ?

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 01-12-05 22:29

privat@christensen.mail.dk

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 01-12-05 22:40

Ja da. Jeg har da en god historie.Jeg blev 100% uforskyldt kørt ned i en 80km/t zone af en motorcykel som kom med 290km/t.OK han nåede dog at bremse ca. 200m inden han ramte stakkels mig med et ordentlig brag!!!.Jens betjent mente dog at jeg "kun" fik sparket ud på marken med omkring 160km/t??.Jeg kørte på en yammaha knallert som blev flået til bindebrænde ved sammenstødet.Motorcyklisten fik en herre røvtur og blev halvt indvalid efterfølgene.Han har aldrig kørt cykel siden!.Og jeg var bare 5cm fra at blive slået ihjel, sagde jens betjent.
Motorcyklen gik i dørken, lige der hvor han fejede mig af vejen, og alligevel var der over 500m fra min skrotbunke og op til resterne af hans cykel!!!!
Har aldrig set en ambulance køre så stærkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er det tragisk nok??

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 01-12-05 23:01

Jeg kan da lige beskrive skaderne på min dengang robuste Yamaha knallert.Stellet slået skævt ca. 25gr. horrinsoltalt, snoet skævt ca. 45gr. vertikalt, lige under tanken.Forgafflen flået fra hinanden.Lygte og Lygteholderne flået af forgafflen.Bagsvingeren bøjet 45gr.Bagstøddæmpere flået over i det bare jern.Alle eger i bagfelgen flået ud og snoet omkring et knust nav.Bagtandhjul knækket i 3 stykker.Sæde,bagskærm, flået af.Styret flået af.Og mit højre knæ trykkede tanken helt ind til stellet bare med sin egen vægt!!
Så kan i lære det drenge!!!

Godkendelse af svar
Fra : Feodora

Dato : 05-12-05 08:29

Tak for svarene Birgitta og alle I andre.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-12-05 14:28

Hej Feodora. Tak for accepten af mit svar..
Har du fået nogen seriøse henvendelser?