/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Elektronisk SUDOKU spil
Fra : mariasmor
Vist : 3252 gange
45 point
Dato : 27-11-05 23:22

Hej er der nogen der ved hvor man kan købe de nye elektronisk SUDOKU spil ( ligesom et bip spil men med SUdoku) i Odense?
Det skal helst være den med ca. 12.000 puzzles. Til ca. 200 kr.
Jeg vil blive glad hvis der er nogen der ved om det er en boghandel der har dem.
Jeg kan ikke finde dem nogen steder i Odense

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-11-05 23:51

Jeg så ét i Bilka-avisen! Prøv at se dér!

Jeg ka desværre ik huske mærke eller pris, men det var på tilbud!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-05 23:55

Jeg kan ikke lige huske hvor, men er sikker på at jeg har sådan en lille spillemaskine et eller andet sted, her er så 2 andre muligheder, begge steder skal købe et eller to numre af deres blad, så får du en Sudoku maskine som gave, husk at opsige abonnementet når du har modtaget spillet (bladet) her er linkene: http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/illu_viden/20051117/dk/microsite.jsp?partnerOrderID=66af71b2 eller http://www.mmmedier.dk/ads/m/bonnier_illustreret_hgy_track_2005_10/?pid=2795

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 28-11-05 09:17
Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 29-11-05 08:59

Hej Majasmor
I den netop udsendte reklame for isenkrambutikken i Rosengårdscenteret (har glemt navnet lige nu) i gul gade (ved siden af dyrehandleren) har de et elektronisk Sudoku spil til 149,95

Mvh

ujbv

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 29-11-05 09:00

damn ... smiler .. mariasmor seføllig (sættenissen)

Kommentar
Fra : zita30