/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Find Sofabord
Fra : 2100
Vist : 446 gange
150 point
Dato : 21-11-05 23:02

Spørgsmål kan ses på dette link.
http://home1.stofanet.dk/duo2/

Der er 200 point ekstra til den som finder svaret.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-11-05 00:46

Hej 2100.

Nu ved jeg ikke om I har købt Jeres smukke spisestue brugt? Jeg har ledt rundt omkring og jeg har ikke umiddelbart fundet et sofabord til Jer men jeg har fundet et godt link til en site med nogle meget smukke gamle møbler/ting. Der er meget og jeg har ikke kigget alt igennem men jeg har dog set blandt andet et par yndige servanter i samme stil som Jeres spisestue, det KUNNE da være at der også er et sofabord at finde, I kan i hvert fald prøve at kigge:

http://www.smuktogbrugtkompagniet.dk

Rigtig god jagt - det er et utroligt smukt møblement I har dér

Venlig hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : seksti2

Dato : 22-11-05 10:14

Hej 2100
Hvis man nu finder et spisebord nogenlunde i samme stil, havde I så mod på at save benene ned og selv male det ???????
Hilsen seksti2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 10:50

Vi faldt engang for et bord næsten magen til jeres, vi købte det ikke, for vi skulle også købe stolene til. Det var

hos http://www.danbomoebler.dk/ møbler, men når man tjekker deres hjemmeside, kan man ikke se alle deres sofa-

borde

Kommentar
Fra : seksti2

Dato : 22-11-05 10:50

PS ang sofabordet, så skal du også have lidt mere arb. for jeg har en side du kan prøve.
www.antikviteter.net/glas.htm
Her er masser af antkvitetshandlere at vælge imellem og måske er dit bord mellem én af dem. Held og lykke !
Hilsen seksti2

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 22-11-05 13:36

Indtil videre takker vi for svar som kan læses på linket http://home1.stofanet.dk/duo2/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 13:46

Sæt krydderi på dine stuemøbler med et moderne sofabord. Vælg stilen og størrelsen på dit sofabord og fuldend det med dit eget valg af bordben. Skab et unikt bord ved hjælp af vores omfattende udvalg af størrelser, former, overflader og bordben.

Hvis du ikke lige finder det, du leder efter, kan du 'designe' dit eget sofabord ved hjælp af vores 3D-tegneprogram Furnish®.

Sådan står der i dette link http://www.boconcept.com/Sofaborde-1951.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 14:08
Kommentar
Fra : seksti2

Dato : 22-11-05 15:15

Hej Nordsted1, det fatter jeg ikke en pind af for jeg har den selv liggende under "foretrukne". Prøv så istedet : www.antikviteter.net/danmark.htm
Selvom overskriften er Svensk, er det Danske Antikvitetshandlere. Håber så du får noget ud af det. En anden rigtig god side at gå ind på er : www.Antikbrevkassen. dk
her er alt mellem himmel og jord og samtidig kan man få sine ting vurderet af eksperter.
Hilsen seksti2

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 30-01-06 20:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål