/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Snydt for 1800kr!
Fra : Nemizis
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 05-11-02 15:33

Hej Ville lige gerne have et par råd. For godt og vel en uge siden købte jeg en T68i af en person for 1800kr, mega godt tilbud, han var virkelig troværdig. Men efter jeg havde overført pengene begyndte kontakten at minimere. Jeg modtog ikke teleonen, og hver gang jeg endelig får fat i ham kommer der 1000 dårlige undskyldninger. Han påstår telefonen er sendt, men kan alligevel dog ikke finde track og trace nummeret !! Han vil ikke give mig mine penge tilbage, skal jeg mælde ham til politiet? hvil det hjælpe? aner ikke hvad jeg skal gøre men har mest lyst til at tage ned og smadre ham..
Men det er jo ikke klogt.

Vh Max

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-11-02 16:01

Du har dummet dig noget så gevaldigt(ikke for at fornærme dig), men det har du.....

Har du overhovedet et bevis på at han har modtaget 1800,- af dig, hvis ikke er du på herrens mark, for så vil det være påstand mod påstand, og han vil vinde en retsag stort.

Hvis du vælger det sidste, er der kun en vej, og det er i fængsel + erstatning til ham, og det er jo fjollet, for så giver du ham bare endnu flere penge.
Men sig til ham at hvis ikke han med det samme, finder track og trace nummeret, så han kan bevise han rent faktisk har sendt den telefon, så vil du gå til politiet, og så må du bare håbe på at han hopper på den...

mvh. Melander

Accepteret svar
Fra : Helgeb

Modtaget 110 point
Dato : 05-11-02 16:04

Hej Max
Mæld ham til politiet det svin skal knalles.
Du Vi og alle os som sælger noget på nettet skal være ærlige.
Oplys hans Navn adresse og Tlf Nr På Nettet.
Ring og sig at du gør sådan.

Mvh Helge

Kommentar
Fra : laukjaersgaard

Dato : 05-11-02 16:07

Nej det er ikke klogt; men ganske fristende.
Jeg vil foreslå at du gør følgende:
- Hvis du kan komme til det, så optag en samtale med ham på bånd.
- Skriv et brev til ham om at du vil have telefonen indenfor f.eks. 10 dage (hav en kopi af brevet)
- Når fristen er overstået, så gå til politiet og husk al den dokumentation du kan finde frem til
(kvittering for pengene, købsaftale, hans navn, adresse og telefonnr., hans salgsannonce, kopien af brevet, båndet med optagelsen osv. osv.).

Der er vist ingen tvivl om at han er ude på at fuppe.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 15:53

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:FuQx9.3107$oC3.355766@news010.worldonline.dk...
> Hej Ville lige gerne have et par råd. For godt og vel en uge siden købte
> jeg en T68i af en person for 1800kr, mega godt tilbud, han var virkelig
> troværdig. Men efter jeg havde overført pengene begyndte kontakten at
> minimere. Jeg modtog ikke teleonen, og hver gang jeg endelig får fat i
> ham kommer der 1000 dårlige undskyldninger. Han påstår telefonen er
> sendt, men kan alligevel dog ikke finde track og trace nummeret !! Han
> vil ikke give mig mine penge tilbage, skal jeg mælde ham til politiet?
> hvil det hjælpe? aner ikke hvad jeg skal gøre men har mest lyst til at
> tage ned og smadre ham..
> Men det er jo ikke klogt.
>
> Vh Max

Simpelt... du tager ned i banken og trækker dine penge tilbage, det kan du
nemlig godt!

Så kan han jo bare stoppe sin Ericsson op i rø....

MVH Mads Stetter
Med Nokia 7210 i hånden

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 16:48

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i

> Simpelt... du tager ned i banken og trækker dine penge tilbage, det
kan du
> nemlig godt!

Nej. Det kan man ikke, da der er tale om en handel mellem to
privatpersoner.
Politianmeldelse er eneste (lovlige) udvej, men i praksis er det
spørgsmålet hvor meget det hjælper.

mvh
Peter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 17:22

Nemizis skrev i et tidligere indlæg:

> Hej Ville lige gerne have et par råd. For godt og vel en uge
> siden købte jeg en T68i af en person for 1800kr, mega godt
> tilbud, han var virkelig troværdig. Men efter jeg havde
> overført pengene begyndte kontakten at minimere. Jeg modtog
> ikke teleonen, og hver gang jeg endelig får fat i ham kommer
> der 1000 dårlige undskyldninger. Han påstår telefonen er
> sendt, men kan alligevel dog ikke finde track og trace
> nummeret !! Han vil ikke give mig mine penge tilbage, skal jeg
> mælde ham til politiet? hvil det hjælpe? aner ikke hvad jeg
> skal gøre men har mest lyst til at tage ned og smadre ham..
> Men det er jo ikke klogt.
>
Du skal bare sagsøge ham. Ring til en advokat og få ham til at
føre sagen for dig.
Den kommer nok til at koste 3000 - 4000 kr at få ført sådan en
sag. Til gengæld ville du jo også finde udaf om Manden er ærlig
og har sendt telefonen.

Nej selfølgelig skal du ikke gøre som oven for.
Hvis du ikke får din telefon er pengene spildt. ØV ØV
Du skulle bare havde fået telefonen sendt anbefaldet. Alt andet
ville være dumt.

--
Med venlig hilsen
Lars Raaby

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 17:27

Man kan ikke trække sine penge tilbage og politiet gider ikke at beskæftige
sig med det, med mindre der er flere anmeldelser på personen og skulle det
lykkes, skal man igennem en langvarig retssag, har selv prøvet for et beløb
på 2000kr, det eneste der hjalp var da manden fik et tilbud han ikke kunne
afstå fra. , jeg fik mine penge tilbage og jeg håber at manden stadigvæk
skider i bukserne af skræk, sådan en mand skal bare stoppes uanset hvad, for
sådan typer ødelægger det hele for os andre der gerne vil lave en ærlig
handel, manden der snyd mig havde snydt ca. 50 personer for mellem
1800-2500kr pr person, før han bliv stoppet.(god foretning).
Så stop ham.

Slarne
"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
news:aq8p84$b2a$1@sunsite.dk...
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i
>
> > Simpelt... du tager ned i banken og trækker dine penge tilbage, det
> kan du
> > nemlig godt!
>
> Nej. Det kan man ikke, da der er tale om en handel mellem to
> privatpersoner.
> Politianmeldelse er eneste (lovlige) udvej, men i praksis er det
> spørgsmålet hvor meget det hjælper.
>
> mvh
> Peter
>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-11-02 18:35

Jeg vil anbefale dig at stille dit spørgsmål her:
http://www.familieadvokaten.dk/
Vælg "Brevkasse" i feltet til venstre - og derefter "Stil et spørgsmål".
Du skal registrere dig som medlem, men det koster ikke noget.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 17:32

"Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> wrote in message
news:3dc7f01f$0$131$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du skulle bare havde fået telefonen sendt anbefaldet. Alt andet
> ville være dumt.

Hvor meget koster det at sende en anbefalet pakke i ekstra gebyr ud over
normalpris?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 17:56

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev
> Hvor meget koster det at sende en anbefalet pakke i ekstra gebyr ud over
> normalpris?
>

Tror nok det er 25 kr. ellers prøv at tjek på postdanmark.dk

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 17:59

"Slarne" <slarne@hotmail.com> skrev
> Så stop ham.
>

Lige et spørgsmål, er det den T68i der blev annonceret til salg for 1800 kr.
i dk.marked.privat.telefon.mobil du egentlig har købt?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 18:05

Hvad hjælper det at bede manden om at sende telefonen anbefalet, hvis ikke
han sender den? Den skulle have været sendt per efterkrav, det er det mest
sikre med mindre manden sender en Kinder mælkesnitte istedet for telefonen.
Sad but true. Den bedste måde at gennemføre et privatsalg er afhentning.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Lars Raaby <nospam2@raaby.dk> wrote in message
news:3dc7f01f$0$131$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du skulle bare havde fået telefonen sendt anbefaldet. Alt andet
> ville være dumt.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Raaby
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 18:08

Devast8or skrev i et tidligere indlæg:

> Hvad hjælper det at bede manden om at sende telefonen
> anbefalet, hvis ikke han sender den? Den skulle have været
> sendt per efterkrav, det er det mest sikre med mindre manden
> sender en Kinder mælkesnitte istedet for telefonen. Sad but
> true. Den bedste måde at gennemføre et privatsalg er
> afhentning.
Der skulle havde stået efterkrav.

--
Med venlig hilsen
Lars Raaby

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 19:02

Lad os da få mandens navn. Det kan være at der er nogen der kender ham.

--
Med venlig hilsen..
Søren Jørgensen
www.telefonsalg.subnet.dk/
** Brugte og nye ting til salg **

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 19:15

Det lyder rigtig surt med den handel.

Hvis du har forsøgt dig længe og grundigt med manden selv, kan du true ham
med at hænge ham ud her og efterlyse andre, som måtte have haft gang i en
handel med ham.
Det er nogle gange lige det, der skal til at overbevise vedkommende om, at
det han har gang i IKKE er 1800 kr værd.

Så lad os få alle data om manden, hvis dine henvendelser til ham er håbløse
!

;o//
Ivan, Århus

Kommentar
Fra : Nemizis

Dato : 05-11-02 20:18

Okay lyder fornuftigt, men jeg vil ikke offentligetøre hans navn endnu. Jeg kan dog nævne at han er fra Sønderjylland. Telefonen er købt via dba.dk jeg vil prøve at true ham, med evt. politi anmeldelse, men han er lidt af en klovn, han har givet mig hans fulde adresse samt alle hans telefonnumre...
Ven sq godt at jeg har dummet mig men sket er sket..

Max

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 21:07

Mand / Kvinde men der bor også en dame i Holbæk som har snydt 3 mennesker.
Hun annoncere i DBA.

Samme historie "Jamen jeg HAR sendt den" .

På advokaten's hjemmeside er der også en som har købt en PS2 + en anden en
som har købt en T68i for et par måneder siden............og + + + + min
søster købte en Nokia 8310 af hende .........men modtog aldrig telefonen.

Der var engang en her i gruppen som førte sag mod hende..........mere ved
jeg ikke.

SÅ LAD VÆR MED AT OVERFØRE PENGE!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 22:46

> når vi snakker forsendelser er det ALTID afsenderens problem hvis pakken
> ikke når frem..

Nej, det er ikke korrekt. Sælgers ansvar forfalder ved overdragelse til
fragtmand e.l. Hvis du har forsendelseskvittering er pakker forsikret til
4000,- af posthuset. Anbefalede breve er forsikret op til 800,- Almindelige
breve er ikke forsikret.

Hvis du modtager en pakke pr. efterkrav på posthuset kan du insistere på at
åbne pakken under postmesterens påsyn. Hvis pakken ser ud til at være
beskadiget skal du ligeledes gøre opmærksom på dette ved modtagelsen for at
kunne stille krav over for PostDanmark.
Det er sådan jeg har forstået deres forretningsbetingelser.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Kommentar
Fra : Nemizis

Dato : 05-11-02 23:20

Oki, folks. Har lige skrevet til snyderen. BUM svar efter 10min. VIl gerne overfører penge tilbage samt vil tjekke pakken. Ser lyst ud!!

Max

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 23:24

> mit råd til dig, er at se på dit bankudtræk (der kan man se adressen på den
> man har sendt penge til) finde den størst kølle du kan få fingrene i og
> smadre spasseren.. med lidt held kan man også stjæle pengene tilbage..:)
> når vi snakker forsendelser er det ALTID afsenderens problem hvis pakken
> ikke når frem..
> håber du får dine penge retur..

Hmm... At desideret SMADRE ham, er måske at overdrive...
Men gør som evt. en af mine venner.
Han havde en kollega, hvis familie kom fra tyrkiet, og han var et stort brød...
Han tog ud til manden i en bil fyldt med store gutter og sagde at han havde overtaget gælden og at nu skulle pengene falde. Stille
og roligt, uden trusler, men med en KRAFTIG undertone af at det ville være klogt at betale med det samme.
Pengene, det havde taget 8 mdr at indkassere med retshjælp og pis og papir, faldt prompte.
Kollegaen fik en kasse øl som tak og alt endte lykkeligt.

Det er en god historie fra det virkelige liv.
Men jeg er ret overbevist om at man frem for alt skal undgå DIREKTE trusler og vold. Det er selvtægt og falder tilbage tit på en
selv.

Men held og lykke
/Nicky

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 06:27

> mit råd til dig, er at se på dit bankudtræk (der kan man se adressen
> på den man har sendt penge til) finde den størst kølle du kan få
> fingrene i og smadre spasseren..

Det er noget i den retning man let kunne få lyst til, men nogen gange er det
bedst at styre sine lyster.
Man må vurdere om det er værd at ryge i brummen for 1800,- kr.

Det er pisse træls når sådan en idiot ødelægger det for os der gerne vil
lave en ærlig handel med andre.
Men måske er det bedst bare at pakke den dårlige oplevelse sammen og komme
videre. De 1800,- kr. er trods alt ikke nogen kæmpe formue, som det er værd
at ligge søvnløs og få mavesår over.

*Fischer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 11:29

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:fS1y9.2$zM6.248@news.get2net.dk...
> > mit råd til dig, er at se på dit bankudtræk (der kan man se adressen
> > på den man har sendt penge til) finde den størst kølle du kan få
> > fingrene i og smadre spasseren..
>
> Det er noget i den retning man let kunne få lyst til, men nogen gange er
det
> bedst at styre sine lyster.
> Man må vurdere om det er værd at ryge i brummen for 1800,- kr.
>
> Det er pisse træls når sådan en idiot ødelægger det for os der gerne vil
> lave en ærlig handel med andre.
> Men måske er det bedst bare at pakke den dårlige oplevelse sammen og komme
> videre. De 1800,- kr. er trods alt ikke nogen kæmpe formue, som det er
værd
> at ligge søvnløs og få mavesår over.
>
> *Fischer
>

Hejsa...

Jeg har ikke (heldigvis!) selv oplevet nogen dårlige "forretninger" her ved
salg til en anden person men holder selv MEGET strengt på, at overholde mine
handel's aftaler!

Det er nok rigtigt at kr. 1.800,00 ikke - i mange's øjne, er mange penge
men - det er så til gengæld for lige så mange mennesker. Som f.eks.
arbejdsløs el. lign. kan man virkeligt komme langt for kr. 1.800,0 og
selvfølgelig er det mega ærgeligt og forbandet "for galt" at man skal
straffes - bare for at være en ærlig person som tror på at - dem man handler
med er lige så ærlige som een selv!

Jeg vil helt sikkert give ret i at man nok må arbejde lidt på "sagen" selv
og så lave en "tur" ud af det for på en - "pæn og høflig måde", gøre
bedragernen opmærksom på at - "han vist lige er kommet til at glemme noget",
nemlig - DINE PENGE!!!

Håber sq at det vil ende godt - trods al, for dig og at du må få dine svært
opsparede midler tilbage! ,-)

Good Luck, Mate...

Mvh.

Spooky©

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 11:39

> Det er nok rigtigt at kr. 1.800,00 ikke - i mange's øjne, er mange
> penge men - det er så til gengæld for lige så mange mennesker.
> Som f.eks. arbejdsløs el. lign. kan man virkeligt komme langt for
> kr. 1.800,0

Ja, men i dette tilfælde er min holdning lidt kompromisløs.
Hvis man har råd til at give 1800,- kr. for en mobiltelefon, så har man også
råd til at miste 1800,- kr.!

*Fischer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 15:09

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3dc8f13f$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Det er nok rigtigt at kr. 1.800,00 ikke - i mange's øjne, er mange
> > penge men - det er så til gengæld for lige så mange mennesker.
> > Som f.eks. arbejdsløs el. lign. kan man virkeligt komme langt for
> > kr. 1.800,0
>
> Ja, men i dette tilfælde er min holdning lidt kompromisløs.
> Hvis man har råd til at give 1800,- kr. for en mobiltelefon, så har man
også
> råd til at miste 1800,- kr.!
>
> *Fischer
>

Ja, der er jeg nok lidt uenig med dig. Man køber jo en mobillos fordi man
ønsker sig en mobillos og vil bruge sin ny indkøbte mobillos som man -
(måske) - har gået og sparet lidt sammen til!

Så er det sq da lidt for surt at folk uden hensyn sk... på een, så blir' man
sq da lidt "skæv" i ansigtet og må gøre noget for at få noget igen...!!!

Det er jo ikke Gud og enhver mand der har råd til at - om jeg så må sige,
smide om sig med penge som man måske har gået og sparet op i længere tid
grundet en måske - lidt stram øko, vel?

Spooky©

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 15:45

> > Ja, men i dette tilfælde er min holdning lidt kompromisløs.
> > Hvis man har råd til at give 1800,- kr. for en mobiltelefon,
> > så har man også råd til at miste 1800,- kr.!
>
> Ja, der er jeg nok lidt uenig med dig.

Fair nok.

> Man køber jo en mobillos fordi man ønsker sig en mobillos og
> vil bruge sin ny indkøbte mobillos som man - (måske) - har
> gået og sparet lidt sammen til!

Ja, det er skide ærgerligt. Men så heller ikke mere.

> Det er jo ikke Gud og enhver mand der har råd til at - om jeg
> så må sige, smide om sig med penge som man måske har gået
> og sparet op i længere tid grundet en måske - lidt stram øko, vel?

Nej, men en mobiltelefon til 1.8k er sgu da luksus. Man kan da få en
udmærket, brugt mobiltelefon til under 200 kr.
Den har godt nok hverken farveskærm, E-mail klient, Outlook synkronisering,
o.s.v., men den kan da dække et "nødvendigt" behov.

Jeg har ikke noget imod at folk spinker og sparer og lever af pasta med
ketchup for at købe den nyeste, smarte mobilos. Men det er stadig en
luksus-vare, og hvis den bliver stjålet eller går i stykker, så har man
forhåbentlig stadig et liv bagefter.

Som skrevet er det der er sket ærgerligt og noget svineri, men jeg synes der
er større katastrofer i verden. Og det ville jeg også have ment, selv om det
var mine egne penge ......

*Fischer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 17:41

"Fischer" skrev:

[snip]

> Hvis man har råd til at give 1800,- kr. for en mobiltelefon,
> så har man også råd til at miste 1800,- kr.!

[snip]

> Og det ville jeg også have ment, selv om det
> var mine egne penge ......

Aha, hvis jeg så giver dig et kontonr. så overfører du lige nogle
'ligegyldige' penge, og så skal jeg nok sende dig en mobil...

Holder ikke helt vel? Manden er blevet snydt, og skal have sine penge igen!
Længere er den ikke. Personligt synes jeg at forslaget med Tyrkeren var
ganske udemærket!

--
Mvh. Leon

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 18:32

Leon Jessen skrev i et tidligere indlæg:

> Holder ikke helt vel? Manden er blevet snydt, og skal have
> sine penge igen! Længere er den ikke. Personligt synes jeg at
> forslaget med Tyrkeren var ganske udemærket!

Måske skulle han tilbyde ham at kan vælge mellem en med rygmærke
eller slips.

--
Med venlig hilsen
Lars Raaby

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-02 18:35

> > Hvis man har råd til at give 1800,- kr. for en mobiltelefon,
> > så har man også råd til at miste 1800,- kr.!
> [snip]
> > Og det ville jeg også have ment, selv om det
> > var mine egne penge ......
>
> Aha, hvis jeg så giver dig et kontonr. så overfører du lige nogle
> 'ligegyldige' penge, og så skal jeg nok sende dig en mobil...

1. Jeg ville ikke bruge 1800 på en mobiltelefon (selv om jeg har råd).
2. Jeg ville næppe betale et så højt beløb forud uden sikkerhed.

> Manden er blevet snydt, og skal have sine penge igen!

Naturligvis. Har jeg påstået andet?
Spørgsmålet er bare om det kan lade sig gøre, og om hvor meget man skal gøre
for at prøve på det.

> Personligt synes jeg at forslaget med Tyrkeren var ganske udemærket!

Den virker måske i nogle tilfælde, men langt fra i alle.

*Fischer

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 07-11-02 22:40

Om 1800 kr er lidt eller meget at miste ved jeg ikke. Men jeg ved at 1800 for enT68i er ALT for lidt. Der burde alarmklokkerne ringe, for til den pris er telefonen enten varm eller godt ridset. Eller også har man fat i en svindler som nu i dette tilfælde. Prisen på en T68i på DBA ligger omkring 3000-4000 kr.

Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-02 09:45

Det er nu 3800 med pakker og det skal bare være en postmedarbejder og ikke postmesteren.
Når du er gået fra postkontoret/har lukket din hoved dør har du i princippet ikke længere mulighed for at rejse krav overfor
postdanmark ved mangler eller beskadigelse.

Med venlig hilsen

Flemming Rømer

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en meddelelse news:aq9e5p$cej$1@sunsite.dk...
> > når vi snakker forsendelser er det ALTID afsenderens problem hvis pakken
> > ikke når frem..
>
> Nej, det er ikke korrekt. Sælgers ansvar forfalder ved overdragelse til
> fragtmand e.l. Hvis du har forsendelseskvittering er pakker forsikret til
> 4000,- af posthuset. Anbefalede breve er forsikret op til 800,- Almindelige
> breve er ikke forsikret.
>
> Hvis du modtager en pakke pr. efterkrav på posthuset kan du insistere på at
> åbne pakken under postmesterens påsyn. Hvis pakken ser ud til at være
> beskadiget skal du ligeledes gøre opmærksom på dette ved modtagelsen for at
> kunne stille krav over for PostDanmark.
> Det er sådan jeg har forstået deres forretningsbetingelser.
>
> --
> mvh / k.r.
> Kasper Grevsen
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-02 20:16

"Flemming Rømer" <flr@flemmingromer.dk> wrote in message
news:3dce1c91$0$216$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det er nu 3800 med pakker og det skal bare være en postmedarbejder og ikke
postmesteren.

Nej Flemming,

pakker er forsikret til 4000,- og anbefalede pakker op til 4800,-
Se http://makeashorterlink.com/?Q2C852762 side 24.

Grunden til at det anbefales at postmesteren er tilstede er, at andre
medarbejdere ikke må åbne forsendelser så vidt jeg har forstået.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-02 08:51

Ok så er det sat op igen.
Postmesteren må heller ikke åbne den, men alle medarbejdere må sammen med kunden når kunden har givet tilladelse, det gør de fleste
når de får at vide at det er den mulighed de har, udover at betale og tge den med og ikke have ret til erstatning eller sende den
retur.

Med venlig hilsen

Flemming Rømer

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en meddelelse news:aqmba3$sul$1@sunsite.dk...
> "Flemming Rømer" <flr@flemmingromer.dk> wrote in message
> news:3dce1c91$0$216$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Det er nu 3800 med pakker og det skal bare være en postmedarbejder og ikke
> postmesteren.
>
> Nej Flemming,
>
> pakker er forsikret til 4000,- og anbefalede pakker op til 4800,-
> Se http://makeashorterlink.com/?Q2C852762 side 24.
>
> Grunden til at det anbefales at postmesteren er tilstede er, at andre
> medarbejdere ikke må åbne forsendelser så vidt jeg har forstået.
>
> --
> mvh / k.r.
> Kasper Grevsen
>

Kommentar
Fra : Nemizis

Dato : 12-11-02 21:19

Hej har snakket med fyren igen, han kan ikke finde ud af at sende en postanvisning, med beløbet, derfor kontonr. Er det sikkert at give ham mit kontonummer??

Max

Kommentar
Fra : panterdk

Dato : 06-02-03 09:24

Han skal offentliggøres på internettet. det er folk som ham der gør at det er frygten for at sådan noget ligende kunne ske heletiden når man handler på internettet

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 28-05-03 01:31

Hejsa Nemizis.....

Vil så gerne høre om du har fået dine penge?

Mette

Kommentar
Fra : Nemizis

Dato : 28-05-03 11:49

Har fået mine penge. Meldte ham til politiet, som så fandt ud af at det ikke var første gang han havde gjort sådan noget. Efter mange trusler fra min side, sendte han tilsidst pengene. Dog skulle der vidst være en sag på vej mod ham.

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 29-05-03 01:00

Glæder mig at høre....

Mette