/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Remix
Fra : hatchi
Vist : 437 gange
68 point
Dato : 20-11-05 20:37

Hej allesammen

(Hvor) Kan man skaffe/købe et program til at lave remix'er af andet musik, og blande to sange sammen, som det f.eks. gøre i radioen (p3, bastardpop)

Hele mit kongerige for et godt svar (68 point :P )

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 20-11-05 21:13

må man spørge hvorfor du vil lave remix og hvad dit forventede resultat er.

hvis du f.eks. bare vil sammensætte nogle filer med musik sådan du kan fade mellem stykker, kan du nøjes med at bruge winamp.

Vil du ellers gerne lave rigtige remixes og lave din egen musik, skal du nok vælge programmer som Ejay eller andre.

\knap

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 21-11-05 10:25

du kan finde noget om bastard pop lige her

http://www.dr.dk/p3/monkey/bastard.asp