/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Rizla rullepapir
Fra : perulla05
Vist : 4765 gange
50 point
Dato : 14-11-05 15:24

Er jeg den eneste, der har problemer med Rizla papir? Godt og vel halvvejs inde i pakken går der kludder i den automatiske papirfremføring. Det er pisse irriterende! I sær fordi de fleste forretninger kun har Rizla.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-11-05 15:41

Hmm..syntes jeg ikke jeg ahr oplevet.
Dog er det et stykke tid siden jeg har brugt deres papir.
Mon ikke blot det er en produktions fejl som går over, når de har solgt hele pakken ?
Prøv evt at købe papiret i en anden kiosk.
Der findes jo også hvidt rizla...det er dog hammer dårligt, da det ryger sig selv.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 14-11-05 15:55

Jeg har sjældent været udsat for problemet med papirfremføringen og i de få tilfælde skyldes det sansynligvis at jeg har haft det i en svedfugtig brystlomme.
Der skal meget lidt fugt til -så klistrer papirerne til hinanden og fremføringen går i udu.

Kommentar
Fra : MarleneP

Dato : 14-11-05 18:58

Hvis det er det korte papir i den orange pakke, så prøv istedet Samson. Det var ihvertfald godt, dengang jeg røg hjemmekrøl.... Aldi har vist også deres eget mærke, men jeg tvivler på, at kvaliteten er bedre end Rizla.

Mvh. MarleneP

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-05 20:55

Som Trine08 siger, er det sikkert bare en uheldig pakke. Jeg har brugt Rizla i mange år og har også været uheldig, men det er et af de bedste mærker og jeg tror ikke det hjælper at skifte mærke. Rullepapir er i øvrigt skide billigt i Tyskland.

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-05 02:29

Kom lige til at tænke på....
Der er jo også noget papir der hedder Bali, faktisk er det ca 2 kr billiger end Rizla, og er mindst ligeså godt :) (er det samme)
Men Bojar og Samson holder ikke :(
Rizla eller bali

Godkendelse af svar
Fra : perulla05

Dato : 15-11-05 11:23

Tak for svaret Trine08.