/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Vedr. 12dailypro er der nogle der kende~
Fra : scooter
Vist : 579 gange
250 point
Dato : 14-11-05 10:25

Hej.
Er der nogle der har gode erfaringer med 12dailypro.
Har i fået penge ud af det. Ved i hvor lang tid det har kørt.

MVH. Scoot.

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 14-11-05 11:30

Hej.

Aldrig hørt om det.

Mvh

Claus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-11-05 18:18

Samme her, ukendt for mig også.

Kommentar
Fra : vandglas

Dato : 15-11-05 08:57
Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-11-05 16:57

Hej

Jeg læste lige dit spørgsmål
Jeg, min mor og mine bedste venner er med i 12daily... vi er ikke nogle store hajer.... et par af mine venner tjener 4400,- om dagen på dette men de har også investeret en del. Jeg tjener ca. 240,- om dagen... ikke meget men med tiden stiger det da jeg efter de 12 inv. dage sætter beløbet plus det optjente ind... startede med meget mindre. Jeg har god tid ;)

Jeg vil gerne fortælle dig hvordan du skal gøre og hvordan du bedst kan få det største udbytte af din investering.... kender nogle gode triks

Det er 100% reelt... der er store firmaer der betaler dem for at få folk til at surfe... og man skal kun surfe 6 min. dagligt for at optjene 44% af det man har indsat. Det er sku ikke så ringe... Der er dog en maks grænse på 6000 us dollars. pr. 12 dage...
Derudover kan jeg også fortælle dig hvordan du kan hæve dine penge igen... det er lidt specielt... men kontakt mig lige med et telefon nummer el. mail... så fortæller jeg dig hvad jeg ved.

OG.... det fede ved dette er at når du er inde på din 12daily konto klikker du bare på start surfing....går ud og laver kaffe og vupti, så står der den forhøjede cash balance når du vender tilbage. Computeren surfer selv de 30 sider man skal se.

P.S.
Ydermere er dette heller ikke et firma der opfordrer til at finde nye medlemmer med mere... det er DIN indsats der tæller...husk at du tjener jo på at de låner dine penge i den 12 dages periode :)

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 06-12-05 12:31

Altså at nogle tjener 4400,- om dagen er en lodret løgn.

Jeg har erfaringer med det ja, skriv mig en mail hvis du er mere interesseret.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 06-12-05 13:06

hej philipf.

Mener du det ikke kan lade sig gøre. Hvorfor kan det ikke???

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 06-12-05 16:10

4400,- om dagen er ikke muligt, med det loft de har på pt.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-12-05 17:30

Loftet hedder 6000usd på hver 12 dages periode... hver IP adresse kan deles op og køre med 2 indsatte beløb per periode altså dag 1 indsættes xxx beløb og på dag 6 kan et andet xxx beløb indsættes hvorved hvert beløb dog ikke må overstige 6000usd hver. Du kan max tjene hvad der svarer til 12% af 6000usd om dagen. Men igen så skal dit indsatte beløb køre i 8/12 dage før du har et reelt overskud. Dit overskud er derfor 12% per dag i de sidste 4 dage minus adm. gebyrer hvilket svarer til ca. 6% af dit samlede beløb. De scorer selv en del af din indtjening gennem gebyrer når de indsætter pengene på din konto... men du får stadig ca. 38% i overskud pr. 12. dag..... det er ikke tosset. Hvorfor prøver du det ikke bare af med et mindre beløb...du behøver jo ikke sætte flere hundrede dollars i det fra start. Jeg er oppe på 400 dollars i overskud efter at have kørt et mindre beløb i 5 uger... Min kammerat kører maks. Og hiver 4400,- kr ud om dagen.... glæder mig til jeg selv er i maks...men jeg tager den med ro. Har ikke råd til at invistere de store beløb endnu og det kører fint nu...

scooter... kontakt mig bare herigennem www.surfdollar.webbyen.dk

;) vi kan give dig gode råd når du starter op

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 06-12-05 18:27

Det lyder ikke til Frk. Fidus er ordentlig informeret.

Loftet hedder $6000 korrekt, og du kan have 2 upgrades igang, bare beløbene tilsammen IKKE overstiger $6000. Er du i tvivl så læs deres FAQ igennem. Desuden kan så ikke lade sig gøre at hive 4400,- ud om dagen.
Kører du max beløb og dag 1 indsætter $3000 og dag 2 ydermere $3000 vil du altså dag 14 have ca. $4300 fra hver upgrade. Dvs. $8600 - de $6000 du jo har indsat. Fortjenste er $2600:14 dage = $185 pr. dag = Ca. Kr. 1200,- x 2 IP adresser = 2400,-

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-12-05 19:08

Ok.. jeg kan desværre ikke tale af egen erfaring da jeg ikke selv er max'et ud endnu...men som sagt har min kammerat forklaret mig dette og så må jeg så se hvor meget jeg selv kan læse mig til inde på FAQ's. selvom mit engelse ikke er perfekt. Men månedslønnen bliver da stadig god hvis det ender med at kunne hive 2400,- ud om dagen....

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 06-12-05 19:14

Ingen tvivl om det er godt, vil bare rette dig, således folk ikke bliver misinformeret.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-12-05 01:17

Er det helt forkert når jeg har beregnet følgende :

1. Målet er at få flere og flere ind i systemet.
2. Hver enkelt sætter større og større beløb ind.
3. "pludselig" er pengene brugt på et slot i F.eks. Bolivia og selskabet går i betalingsstandsning.
4. Resultat = Alle dem som ikke har stoppet i tide har mistet alt det indsatte....

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-12-05 10:54

sniperdk... Ja det kan jo sagtens lade sig gøre at de pludseligt stopper... men de tjener jo styrtende på renterne af vores indskud som er fastfryset de 12 dage af gangen... plus de 6% af det indsatte beløb der går til div. transaktioner, så man må jo konkludere at de taber mere end de vinder hvis de stopper sådan en kæmpeindtægt lige pludseligt. men jeg kender nu flere af de firmaer som har kørt i årevis...feks. studiotraffic. Desuden er bonussen ikke så stor så det kan betale sig at "hverve" folk... jeg har mere fokus på at makse ud ligesom min kammerat :)
Og så lige en sidste ting.... det kan godt være at jeg forsvarer 12DP hér... men gå ind og se hvad jeg fik ud af mit tip om 12DP!!!! Det blev til en barnlig personlig hetz imod mig fra flere sindsyge kandu'er... så jeg nyder bare min egen gode indtægt og skider på resten af idioterne som kun kommer hér på kandu for at skide på andre.

Håber da at scooter tager sig sammen og kommer igang... som sagt koster det jo kun min. 6$ og det kan da ikke være så slemt!

Held og lykke

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-12-05 13:21

Jeg tror nu stadig ikke på at de kan tjene 44% på renterne af jeres penge på 12 dage....
Bill Gates er verdens rigeste mand og ikke engang han kan forrente sine penge med 44% OM MÅNEDEN......

Fakta må være at så længe flere skyder penge ind så lever det. Men den måned hvor der er flere udmeldelser end indmeldelser så ramler korthuset.
Jeg håber for dig kære frk.fidus at du snart vælger at trække dig tilbage og nyde alle de penge du har tjent.

Forstår jeg dig korrekt at de ca 240 kr om dagen du tjener, dem skyder du også ind ?
Den ægte fidus må være at hvis du er startet med f.eks. 6$ indskud, så bør du kunne trække eks. 60$ ud og lade resten yngle. Altså har du scoret 1000% og resten er "risikofrt" da du har fået pæn fortjeneste hjem...
Kan man gøre sådan ?

Hvor meget kan man tjene ved daglig surf UDEN at skaffe nye medlemmer ?

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 09-12-05 13:22

hej frk.fidus.

Ja jeg har været med nu i næsten 4 uger og mit indskud var 100$ så kan du jo selv
regne ud hvad der står idag.....jeg og dig ved jo det her er ok....så de skal
ikke komme og lære en gamel ko og skide....ha ha$$$$$$ de kommer jo fint nok.

MVH. Scot

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 09-12-05 14:00

@SniperDK

Det kan man sagtens. Jeg har selv trukket mit indskud ud, og kører på ren overskud nu. Så ramler det sammen, så ramler det, og jeg mærker intet. Tager bare lidt ud hver uge/måned eller hvad nu jeg vil.
Hvis du sætter $ 6 ind, tjener du $0,72 hver dag. Dvs. efter 12 dage har du $8,64. $100 giver sjovt nok $12 om dagen. Giver det mening?

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-12-05 14:07

Hahaha...ja, jeg kører nu også risikofrit eftersom det er en kammerat som har sat 100$ ind for mig fordi jeg ikke turde satse selv.... som alle andre synes jeg jo også det lød skummelt, men ikke desto mindre er min plan også at trække et fast beløb ud hver måned så jeg mærker FIDUSEN på min konto rent praktisk
Desuden har jeg stormpay... hvad har i andre? For jeg kan se inde på siden at der er noget info omkring E-Gold... bør man skifte? For det ser ud til at overførslerne kun tager 1 dag med e-gold og op til 7 dage med stormpay...

snakkes!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-12-05 14:14

Hvor mange upgrades bør jeg starte med ??

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 09-12-05 14:34

har e-gold og det virker.....start med 100$ de er hurtig tjent hjem....og hvem har ikke
råd til at satse 100$

$$$$$$ de kommer som perler på en snor ha ha

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-12-05 15:00

scooter... hvor lang tid bruger e-gold til at lave transaktionerne? Jeg har flere gange været ude for at der er gået 2-3 dage og en enkelt gang 7... Men hér om 3 dage er der gået 6 dage og der opgraderer jeg så jeg for fremtiden undgår de tomme perioder. Gør du detsamme eller ?

bye4nu

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 09-12-05 15:17

@sniperdk

Der er ingen retningslinie på hvor mange du skal starte med: Som ALT andet "investering" skal du ikke bruge mere end du har råd til at tabe. For som du selv skriver. Måske lukker de i morgen, hvem ved?

Men 1 upgrade=$6

Jeg startede selv med 3 små upgraderinger, som så udløb 1 gang i ugen. Du er velkommen til at sende en mail hvis du har andre spørgsmål.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 12-12-05 03:57

Jeg har nogle besværligheder med opsætning af Stormpay som gør at jeg er ved at opgive.......!

1. Er mit Visa/Dankort er DEBIT ell CREDUT VISA - hos Stormpay ??
2. Hvad skal man vælge af mulighed til at få penge ud fra Stormpay ??
3. Jeg skal skrive "Costumer service tel. nr" som skulle stå på bagsiden af mit Visa. Gu gør der ej, der står intet tlf nr på mit Dankort !!

Nu har jeg slettet min 12dailypro konto, fordi jeg ikke har nået at sætte penge ind inden 7 dage. Så må jeg oprette en ny.
Er der nogen af jer der rent faktisk HAR fået penge UD fra Stormpay igen ?? (Det virker lidt besværligt)

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 12-12-05 10:32

Hvorfor skriver du ikke til mig... eller ringer ligesom sidst? Jeg har sendt dig en email fordi jeg godt kunne se du havde problemer, men du har ikke svaret?
Dit VISA/DANKORT er et credit card. Der står et tlf. nummer på dit VISA/DANKORT... hvis du ikke har bank i én af de "gængse" banker men f.eks. i lille skensved bank står der intet nummer men til gengæld står dette service nummer så på de papirer du fik da du oprettede dit kort. Nummeret er detsamme som når du vil spærre et kort o.s.v. Husk at sætte +45 foran .
Du kan sagtens oprette en ny konto... tænk lige på at stormpay og 12DP ikke er det samme firma..... jeg tror du blander det lidt sammen.

Det er slet ikke besværligt - kun til at starte med, men vær hellere glad for at du skal valideres i hoved og røv!!!! Det er jo et tegn på at der er tjek på tingene.

Bye4bnu

Kommentar
Fra : simonsenper

Dato : 06-01-06 11:23

12DP er nede for tiden, øv.
Jeg er selv medlem af 12DP, og kan kun sige det er en af dem jeg tror på. Kører med 100x100x100 og har hentet 700$ ud allerede i overskud så hvis de går ned har jeg minimum 700$ in my pocket. Hvis i bruger Stormpay og vil sparer lidt på fee'sne, tilmeld jer hos http://www.netiba.com/?35876 , så betaler i kun de nye lave gebyrer.

Kommentar
Fra : jackerdk

Dato : 06-01-06 11:55

Så tjek det nye link ud der er ikke ret mange med. Med det ser ud til at det er de samme ejere.Og folk omkring på nettet spår det til at blive stort da man får 21% om dagen i 6 dage.
Har selv kigget lidt rundt og kan ikke finde tegn på at nogle er blevet snydt kun at de har fået deres penge til tiden.

http://www.21dailysurf.com/?ref=1934

Ja og så har jeg jo så selvfølgelig selv meldt mig ind.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-01-06 12:51

simonsenper....

Ja det er surt at de er igang med denne opdatering, men det er jo detsamme med dem som med alle andre (og Kandu.dk) at der ind imellem skal opdateres. Vi må jo bare håbe at det er til det bedre Men de har jo skrevet at man får penge for tiden de har brugt. Så det er jo okay.

Hilsen frk.fidus.

Kommentar
Fra : simonsenper

Dato : 06-01-06 13:48

yes ma'm
men er sikker på de kommer igen, som vi ved er det en af de absolut bedste HYIP sider der findes.

En anden side jeg personligt tror på, er www.alientrust.com , der SKAL man skaffe refferal's for at stige i programmet. dvs at deres vækst er sikret, ved at man får ikke noget ud af det med mindre man gør noget for.

Hvis i tilmelder jer under mig, og ogradere, tilbyder jeg det jeg får i commision tilbage til jer, kan osse tilbyde reklame på andre sider. link at bruge http://www.alientrust.com/?ref=4297
de tager osse imod stormpay : http://www.stormpay.com/?2202599
hvis du vil spare lidt på gebyrerne hos stormpay, tilmeld dig hos: http://www.netiba.com/?35876

Kommentar
Fra : jackerdk

Dato : 06-01-06 14:40

Ja men det du skriver om der simonsenper minder lidt for meget om pyramidespil gør det ikke ??
På denne side behøver man ikke at hverve andre med ind i spillet for at tjene gode penge.

http://www.21dailysurf.com/?ref=1934

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 06-01-06 17:40

jakerdk

Hvis man ikke behøver det, hvorfor linker du så til dit ref. nr?

Kommentar
Fra : simonsenper

Dato : 06-01-06 22:47

jackerdk: alle de her sider, er desværre bygget op som pymaridespil, kend nogle der tilmelder sig og tjen en skilling på dem. Det philipf skriver, ja så behøver du vel ikke at skrive dit ref link. Men ja du tjener lidt på det anyway om du skaffer refferal's eller ej. ( det er vel pyramide lignende struktur)
Men hos Alientrust, stiger du osse i grader af daglig kommision/% du tjener. dvs får at tjene lidt mere skal DU hjælpe programmet med at vokse (genialt) for alle.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-10-06 14:32

Tirsdag d. 24. Oktober 2006 går et nyt system igang på det danske marked, og det vokser allerede meget hurtigt.

Systemet er baseret på en teknologi som gør at man tjener penge når nogen i sin struktur laver et lead/køb/klik

Efter man har tilmeldt sig, bliver brugerne guidet igennem video-præsentationer som fortæller hvordan man gør, og hvilke muligheder der er....

http://www.skjulte-skatte.dk/4283/