/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
VBA ogave.
Fra : annefrida
Vist : 883 gange
60 point
Dato : 11-11-05 12:25

Hejsa.

Jeg er en studerende fra syddansk universitet i Kolding, der læser HA. Jeg skal lave en VBA opgave, da jeg ikke er god til VBA programmering. Ville jeg høre om der ikke er nogen der vil hjælpe mig med at lave opgaven????? Jeg er villig til at betale for det..

Opgaven bliver udleveret den 28. November 2005 og skal afleveres den 12. November.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Med Venlig hilsen
Mia

Accepteret svar
Fra : supertekst

Modtaget 60 point
Dato : 11-11-05 14:06

Hvilke application skal VBA-koden indlejres i- Word? Hvilken office-version skal anvendes.

Er selv it-underviser og har firma m/speciale i systemudvikling i Microsoft Office via VBA.

MVH
Supertekst
pb@skivehs.dk

Kommentar
Fra : annefrida

Dato : 11-11-05 15:37

Jeg har sendt en mail til dig ang. opgaven.

Kommentar
Fra : supertekst

Dato : 06-12-05 09:08

Nu kan vi vist lukke dette spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : annefrida

Dato : 06-12-05 21:34

Tak for svaret supertekst.