/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Date! - På en måde..
Fra : Hannabanana
Vist : 722 gange
120 point
Dato : 07-11-05 17:22

Jeg står i den (heldige?) situation, at jeg har mødt en pige (jeg er mand), over internettet. Vi har et par uger chattet over msn, og det ser ud til vi svinger rigtigt godt.

Vi har besluttet at mødes, men før det, ville det nok være meget godt at snakke med hinanden, over telefonen!

-Hvad skal denne samtale handle om, så der ikke opstår alt for mange lange, og pinlige episoder?
-Er der noget jeg absolut ikke må sige?
-Er der noget jeg vil gøre klogt i at sige?

Tak!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 17:25

Da i jo har snakket over msn, må der være noget derfra du kan tage op igen, og hav så lige med i tankerne, at hun
garanteret ikke har det et hak bedre end dig, og prøv så vidt muligt, at være dig selv. pøj pøj

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 07-11-05 17:30

Lad være med at betragte tavshed et øjeblik som en evighed.

Tag den med ro, og skriv et par ting op du vil vide om hende...

det er altid godt at spørge til en kvinde...

Hun er jo lige så nysgerrig som dig...

OG endelig, er der den fornødne kemi, så går snakken af sig selv

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-11-05 17:31

Du siger bare noget med, at hendes accent er HELT perfekt, - at hun har den SMUKKESTE stemme du nogensinde har hørt.

Hvis samtalen løber "tør", skal du IKKE begynde at sige.. "Nåh.............. Spiller du også meget counter-strike?" (eller noget i den stil) Sig hellere noget i retningen af, "Hvor var det lige du boede?", selvom du har hørt det før, skader det ikke at spørge igen.

Kvinder/piger elsker at tale om dem selv. De elsker at man lytter. Sådan er det bare!

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 130 point
Dato : 07-11-05 17:33

Ganske som alle andre gange man møder nye mennesker, starter samtalen jo alligevel!
Så lad være med at tro, verden går under - hvad enten i finder noget at snakke om eller ikke.
Det ER jo "bare" et nyt menneske, du skal møde - og fordi I mødes, er I jo hverken kærester eller forlovede.
Det kan I blive ... hvis i swinger!
Men eller er mødet jo bare en fortsættelse af jeres MSN-snak!
Ingen af jer er forbrydere eller på anden måde ude på at skade den anden.
Så bare tag det som en hyggelig "kop café-kaffe" (eller hvad I nu bliver enige om).

Prøv at være afslappet - og prøv at være "dig selv".
Det er jo dig, hun skal møde ... og ikke en, DU synes, du vil prøve at være.

Held og lykke

Sannie

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-11-05 17:36

epidedymittis

Det gør mænd osse - elsker at snakke om sig selv - HVIS man (vi kvinder) giver dem lov!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-05 17:39

ring - vær dig selv - er du usikker så sig det - ingen dikkedarer

held og lykke med det hele - håber I svinger og får noget mere end cybersnak ud af det

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 07-11-05 17:46

hvis jeg blev ringet op af en mand (er selv kvinde) ville jeg blive glad hvis han spurgte til hvordan jeg har haft det i dag og om jeg er træt efter en dag på jobbet. Spørg til hvordan jeg slapper af, når jeg kommer hjem. Spørg til min familie og mine fritidsinteresser, hvilke bøger jeg læser og hvor jeg har rejst. Hvor i DK jeg syntes det er smukkest at tage til, hyggeligst og den værste ferie. Sådan nogle ting, hvor man lærer hinanden at kende. Hvad jeg bedst kan lide af det ene eller andet - det kan være hvad som helst.

Sig også at jeg lyder sød - også selvom jeg måske ikke gør

Bare mit forslag.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-11-05 17:55

Det kommer helt af sig selv.
"Hvordan går det.?"
"Synes du også det her er lidt... sjovt, at vi snakker så godt sammen!"

Snak/byg videre om nogle af de ting I har snakket om... Noget må I jo kende til hinanden.

Det er en almindelig date... Ingen hokuspokus der.!

God fornøjelse.

PS.
Jeg mødte min hustru gennem TV3´s kontakt dims i 1996. Og vi har været gift siden 1998. Dajligt....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-11-05 20:50

Hvis hun er blondine---------------så husk at fortælle alle blondine vitserne.

Godkendelse af svar
Fra : Hannabanana

Dato : 08-11-05 12:32

Tak for svaret allesammen.

Jeg har aldrig været vild med den slags dates, men det kan jo være jeg blir' det!

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 08-11-05 12:55

Hannabanana

HVIS det nu udvikler sig til "den eneste ene", så behøver du jo ikke flere dates!

Bare husk at ha´ "dig selv med" - og det er jo ikke et "nederlag", hvis I ikke swinger sammen ...

Jeg har faktisk et par rigtig gode venskaber på dén konto - vi blev aldrig kærester ... men bedste venner!
Det er bestemt guld værd med gode venner!

Pøj pøj - og tak for points.

Pssst ...
Husk lige at fortælle os, hvordan det gik, ikk´!

Kommentar
Fra : Hannabanana

Dato : 10-11-05 14:02

Det skal jeg nok. :) Jeg regner med at vi skal mødes engang i december.