/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Babyjogger og cykelanhænger
Fra : Tulletine
Vist : 4670 gange
375 point
Dato : 07-11-05 10:08

Hejsa - erfaringer søges

Jeg skal bruge en vogn til at køre 2 børn i. Min datter på snart 3 (95 cm høj) og min søn på snart 3 mdr. (70 cm og 8 kilo).
Min søn skal kunne ligge ned og sove mens den store sidder op. Han er ude af liften da han er meget stor og jeg skal derfor have mulighed for at kunne ligge sædet langt ned.
http://www.abckids.org sælger de hængekøje og babysæde som skulle være beregnet til op til 9 mdr. men størrelsen på 9 mdr. børn er efter min mening stor og jeg vil høre om der er nogen her der har prøvet dem og hvad der er bedst.

Jeg håber der er nogen der kender en hammer god vogn. Jeg skal mest gå med den så det er lige meget om den kan kobles på en cykel. Grunden til at jeg ikke vælger en almindelig tvilling klapvogn er at min datter er for høj til at side under kalechen.

Jeg ser frem til at læse nogele erfarringer.

På forhånd tak.

TulleTine

Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 07-11-05 14:06

Prøv at søg på DBA.dk (den blå avis, kan du stortset finde alt)

Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 07-11-05 14:06

Prøv at søg på DBA.dk (den blå avis, kan du stortset finde alt)

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 07-11-05 15:21

Hej Anjaaa

Ikke en beskrivelse af andres erfarring med vognene - og det er det jeg søger
TulleTine

Accepteret svar
Fra : enig

Modtaget 375 point
Dato : 15-11-05 13:29

Hej Tulletine
Jeg har også 2 børn, på 4 år og 8 mdr.
Vi var på ferie i sommers hvor vi lejede en cykelnhænger (whinter, dolphin, høj model) med et påmonteret babysæde. ( som du også henviser til)Det var en lækker "plysting" der blev spændt fast, så lillesøster næsten kunne ligge ned, men selvfølgelig ikke som i en lift. Jeg satte min babystøtte fra autostolen i så der var lidt mere støtte til hovedet. Hun fik sele på og et lille tæppe over. Det var bare ideelt.
Denne Whinter vogn kan både bruges til cykel og på gåben. Den koster dog omkring 5.000,-. Det skulle være den bedste vogn på markedet og så er den høj. Jeg ved dog ikke om den svarer til den du henviser til. Men hvis jeg var dig ville jeg undersøge hvorhenne de sælger dise ting og tage ud og prøve, så både højde og drøjde passer.
Men som Anjaaaa foreslår kan du kigge på dba og være heldig at finde en brugt. hilsen enig

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 05-12-05 12:28

Vi har nu købt en corsaire xl fra http://www.abckids.org/default.htm
Vi har købt den med babystøtte, sæde og hængekøje og veksler imellem det alt efter hvad der er bedst for ham den dag.
Den er super god men også vanvittig dyr.
Mvh
Tulletine

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 14-03-06 22:12

Tak for svaret enig.