/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
kursted?
Fra : passionate
Vist : 2085 gange
60 point
Dato : 06-11-05 22:42

Kan nogen anbefale et godt kursted, bare til én dag. Hvor man kan tage hen og få massage etc.
Det foretrækkes at det ligger på Sjælland, da det ellers bliver for besværligt!

Accepteret svar
Fra : Nuserpigen

Modtaget 70 point
Dato : 06-11-05 23:33

Hejsa
Hvad med http://www.skodsborg.dk
Det lyder afslappende

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : passionate

Dato : 07-11-05 00:04

Nuserpigen: tak ska du ha', ja, det lyder rigtigt lækkert! Lidt dyrt, da det er til en gave. Så jeg venter lige på lidt andre muligheder, hvis de findes! Men ellers får du pointene!
KH Passionate

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-11-05 00:28

Det var så lidt

Bare i orden

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-11-05 00:34
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 07-11-05 00:44
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-11-05 07:11
Kommentar
Fra : kylco

Dato : 07-11-05 07:44

En kollega har været i kurbad i DGI-byen med lys og vin m.m. Det var helt i top, kan se de også har massage.

http://www.dgi-byen.dk/idraet_og_oplevelser/kurbad/behandlinger/massage/

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-11-05 08:51

Vil også gerne anbefale dgi-byen, supermoderne, da den er nybygget og har alle tænkelige behageligheder, den er bare helt i top, rund svimmingpool, jacuzzi, pejsestue med frisk frugt vand, dæmpet musik, den lækreste sauna med tema, ligenu romersk, dampbad, aromaterapi, flere slags bade og massage at vælge imellem. fod og ansigtsbehandlinger. m.m. Det er et fedt sted.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-11-05 08:56

Nu ved jeg ikke hvor du bor, DGI ligger lige skråt overfor Kbh´s hovedbane, når du går op af trapperne forenden af perronen, modsat den ende der fører til selve hovedgårdspladsen, altså i bagenden. Så det er ikke besværligt hvis du skulle komme med tog.

Kommentar
Fra : passionate

Dato : 18-11-05 00:03

Kan man give point til to....? hmm prøver! Men tak for alle jeres svar!kylco og nuserpigen det er jer der får pointene... hvis altså det er muligt

Godkendelse af svar
Fra : passionate

Dato : 18-11-05 00:03

Tak for svaret Nuserpigen.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 19-11-05 19:29

Det var så lidt

Håber det kunne bruges

Hilsner fra Nuserpigen