/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Fibernet eller lignende..
Fra : bimbobo2
Vist : 3243 gange
50 point
Dato : 01-11-05 15:51

Hej,
er der ISP'er som dækker Århus område, der tilbyder fibernet eller lignende til private, d.v.s. ikke boligforeninger , antenneforeninger eller lign.?
Lige som mange andre, kunne jeg godt tænke mig 2mbit hver vej på omkring 300-400,-
Jeg er træt af TDC latterlige upload/pris... og de andre er helle ikke bedre!
Mvh

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-11-05 16:03

Hej
Kik lige på dette link

http://www.blue2blue.dk/orza/index.php

Det lover godt

IPM

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 01-11-05 16:10

Tror osse du skal satse på wimax forbindelse! Mig bekendt kan du ikke få fiber til private husstande i Århus!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-05 16:11
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-05 16:14
Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 02-11-05 10:53

Hej,
tak for alle svarene, det tog lidt tid at se dem, fordi kandu er MEGET langsomt nogle gange, og det gider jeg ikke vente på..

Men... http://www.blue2blue.dk/orza/index.php kan ikke se, at det gælder Århus... elle hvad?

Clearwire har jeg set, med den gode hastighed er for dyr... Jeg har webspeed 1024/256 til 339,-
Afventer andre tips..
Mvh

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 02-11-05 16:47

Hej,
er der nogen, som har direkte erfaringer http://www.blue2blue.dk/orza/index.php ?
Nu har jeg talt med en venlig person der, og det lyder for godt til at være sandt....
Der er ventetid til Marts 2006!!
Erfaringer og kommentarer ønskes..
Mvh

Godkendelse af svar
Fra : bimbobo2

Dato : 03-11-05 08:48

Tak for svaret tedd.