/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Animation i Photoshop
Fra : fredag
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 01-11-05 09:51

Hej,
jeg skal til at arbejde med animationer og vil gerne gøre det i Photoshop (hvis det kan lade sig gøre) , men det er også det eneste jeg ved. Findes der et sted på nettet hvor jeg kan læse om det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-05 10:23

er det adobe photoshop du mener så kan du da iflg linket her:
http://www.adobe.dk/products/photoshop/reviews.html

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-05 10:31

nåda der kom det sidste ikke med - men her da
http://www.adobe.dk/web/tips/ill10animlyrs/main.html

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 01-11-05 15:25
Kommentar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 07-11-05 07:52

Hej,
det skal lige siges at du laver dine framesi i PS, og når de er færdige skal du nederst i dine "Tools" trykke på "Go to ImageReady", og der begynder selve animationen. :D
Mvh

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 06-01-06 09:14

Tak for svaret miritdk.