/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Crack-fil
Fra : Bhlas
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 24-10-05 16:19

Er udmærket klar over at det her måske ikke er den bedste kategori men .. syntes alligevel det var den mit spørgsmål passe bedst ind under (?)

Jeg har været så heldig at få fingrene i det nye Football Manager 2006 - har dog det problem at jeg ikke kan finde nogen crack-fil nogen steder .. altså, en fil så jeg ikke behøver at have cd'en i drevet for at spille ..

Håber der er nogen der har en side eller noget lignende, hvor der gemmer sig sådan en fil ?

På forhånd tak ..

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 24-10-05 16:27

cracks.am

Kender det ikke selv

Pas på brug firefox

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 24-10-05 16:32

Hmm, der var ingen crack filer til det program jeg mangler til - ellers overbevist om at det er en fin nok side :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-05 16:33

http://www.mozilla.org/ - hvis du vil ha' en god "Firefox" browser

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 24-10-05 16:47
Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 24-10-05 23:02

Hmm .. jeg er ganske vist en klovn til tysk, men efter hva jeg kan se så ska jeg betale for at komme videre inde på siden ?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 25-10-05 08:39
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-05 09:19

Du kan også prøve denne, der skulle også være til spil

http://www.crackserver.com/

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 25-10-05 16:04

Tordenkalven: Den side du skrev virker desværre ikke ... "URL not found"

Nordsetd 1: Den ser som også ud til at have rigeligt med crack filer den side du kom med men .. stadig ikke til mit spil ..

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 25-10-05 21:42

Jeg vil lige forsøge igen. Har ikke selv spillet så det er lidt svært at se om den dur. Men jeg har ofte hentet fra:
www.gamecopyworld.com

Når man kommer ind på siden er det umiddelbart lidt svært at se hvor man skal hen, men nederst i firkanten med "latest games" er der et lille link der hedder: "gameindex"

Den er godt nok kamufleret lidt som en demo-spil-fil men hvis man graver lidt mere kommer denne tekst:

File Archive [3.7 MB]

Play Instructions:
Install the game - Full Installation.
Replace the original FM.EXE file with the one from the File Archive.
Play the Game!

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 25-10-05 23:07

Latest games ? Siden er på tysk ... jeg kan trykke på det der hedder "zur anmeldung", og ellers kan jeg bare vælge hvor meget jeg vil betale ?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 26-10-05 21:21

Hvis jeg trykker på linket, derefter på et hvilket som helst "mirror" under Europe og endelig trykker på knappen "Enter" så kommer jeg ind på en engelsksproget side som beskrevet ovenfor..

Annuller spørgsmålet
Fra : Bhlas

Dato : 20-01-06 15:16

Ja ..