/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Billigere e-handel via Sverige?
Fra : cristian
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 22-10-05 13:42

Jeg har hørt rygter om, at den billigste måde at anskaffe varer ved køb på nettet er via Sverige. Er der nogen som har erfaring med det? Findes der fx tilsvarende "edb-priser" i Sverige. Er der særlige svenske hjemmesider der er værd at besøge i den forbindelse?
Eller er det endnu mere fordelagtigt at købe på tyske hjemmesider - eller østeuropæiske?

Mvh
Cristian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-05 15:04
Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 22-10-05 20:15

Tror ikke du får held af at lede efter billigt pc-udstyr i Sverige..
Men autoudstyr og golfudstyr kan ofte findes billigere hinsidan.
Jeg køber bl.a. dæk til min bil der.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-10-05 23:01

Hårde hvidevarer skulle efter sigende også være en del billigere. Jeg var i sidste uge på udkig efter et fjernsyn men de var absolut ikke billigere i Sverige.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-10-05 23:14

Hvis du kigger på http://www.ellos.se og http://www.ellos.dk vil du se at priserne er de samme men eftersom den svenske krone ikke er så meget værd som den danske, ja så kan det jo klart betale sig at handle i den svenske afdeling, hvis man kommer i nærheden.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-10-05 17:36

Link til prisoversigt:
http://www.kelkoo.se/

Og jeg vil mene, at hifi-TV-DVD optager mv. skal købes i Tyskland, da det er en del billigere end her og Sverige. Og husk du med det rigtige mærke tager garantien med dig til Danmark. Feks. med Sony.