/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Optima 11 fra Biosym efterlyses
Fra : Satellit
Vist : 975 gange
200 point
Dato : 20-10-05 15:51

Produktet Optima 11 fra Biosym er desværre udgået til min store ærgrelse. Jeg tror, at min eneste chance for at få en flaske eller 2 vil være, hvis jeg falder over en i en helsekost. Produktet udgik for et par måneder siden, men det er måske muligt at opstøve et par flasker ét eller andet sted?
Hvis DU har din gang i en helsekostforretning (helst i Københavns området, men ellers er jeg også interesseret i andre steder i landet), vil du så gøre mig den tjeneste at forhøre dig om de har en flaske Optima 11? Hvis jeg samtidig kan få oplyst forretningens adresse el. tlf. nr. kan jeg jo selv kontakte forretningen og hente varen/varerne.
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-10-05 18:59
Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 21-10-05 08:38

Problemet er at produktet er udgået, Palle.
Det er ikke svært at finde Matas'er eller helsekoster, hvor de HAR forhandlet Optima 11. Det svære er at finde et eller nogle steder hvor de har en flaske eller 2 stående tilbage.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-10-05 09:31

Jamen kan Matas ikke nemt kontrollere om der er noget tilbage i en af deres forretninger.
Forøvrig må der jo være en grund til at det er udgået?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 21-10-05 09:45

Jeg er ikke sikker på, at Matas gider at ringe rundt til Matas i hele landet for at finde en vare til mig. Det er nok en opgave, jeg selv må påtage mig. Det samme gælder helsekostforretninger.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 21-10-05 10:19

Jeg har ringet til Biosym, som producerer Optima-serien. De har oplyst mig om, at de har måttet stoppe produktionen af Optima 11, fordi den indeholder urten Perikum, som Lægemiddelstyrelsen åbenbart ikke længere vil acceptere på markedet.

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 200 point
Dato : 21-10-05 18:35

Helsekosten i Ordrup har den. Adressen er Ordrupvej, men jeg kan ikke lige huske nummeret, men det er den eneste helsekost i Ordrup, så den skulle være til at finde. De har hele serien derude.

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 31-10-05 12:09

Tak for svaret Axelise.
Salgsdatoen for den i Ordrup var overskredet, men jeg har selv fundet Optima 11 et andet sted. Men tak for hjælpen!