/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Nogen der kan anbefale en murer?
Fra : petedane
Vist : 904 gange
100 point
Dato : 17-10-05 23:49

Hej,

Jeg skal til at have lavet et nyt badeværelse, men det er åbenbart svært at finde en god, stabil og omhyggelig murer.

Det drejer sig om etablering af gulv, våderum og opsætning af fliser i et mindre badeværelse. Areal ca.7-8 kvm.

Flere af mine venner har fået lavet badeværelse og ingen har været tilfreds med arbejdet. Jeg søger derfor en murer, som kan levere nogle referencer.

Badeværelset skal laves på østerbro, på 4. sal

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 18-10-05 06:37

det er ikke et problem at finde en der kan lave det ordentligt
problemet i langt de fleste tilfælde er at folk vil have det bedste , men vil ikke betale hvad det koster , der går jo en del flere timer i det , når alle detaljer skal være perfekte
du kan jo heller ikke regne med at få leveret en ny BMV hvis du kun vil betale for en 10 år gammel skoda

Kommentar
Fra : petedane

Dato : 18-10-05 08:07

Hej Bredker,

Du svarer ikke på mit spørgsmål. Jeg søger nogen der har konkrete erfaringer med en murer og som kan anbefale denne.

Men tak for dine "visdomsord", selvom jeg vidste det i forvejen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 18-10-05 08:33

http://www.kajbech.dk/index.php?ID=1
ellers har de i hvert fald mange forbindelser.
Held og lykke med det nye badeværelse

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-05 10:36

Murerfirmaet Jensen & Andersen ApS, tlf. 3251 8213

At en murer er dyr er ikke ensbetydende med at arbejdet er godt. Vi har selv brugt ½ år på at finde en seriøs murer til vores badeværelse. Problemet var gerne, at vi ikke kunne få det aftalte på skrift bl.a. valg af fliser - kun at der skulle sættes fliser op. Du kan evt. også gå ind og søge på KRAK efter murerer der er omfattet af BYG Garanti - dog heller ikke altid en garanti for seriøs tilbudsgivning.

AMP

Kommentar
Fra : skippersej

Dato : 31-10-05 16:01

Du kan også henvende dig direkte til Byg Byggeriets Arbejdsgivere, jeg er overbevist om du her kan få en liste over hvilke medlemsvirksomheder de har i dit område. At bygge/renovere et badeværelse er jo et samarbejde mellem flere håndværkere afløb, beton-, murer-, vvs-, og elektriker om du kan finde perfektionisten i alle fag i samme virksomhed er nok tvivlsomt. De findes! Men problemet er måske i mange tilfælde ligeså meget skuffede forventninger fra opdragsgivers side som det er dårlige håndværkere.

Godkendelse af svar
Fra : petedane

Dato : 13-02-06 22:44

Tak for svaret ampere.