/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
warcarft clan bot kan ikke få den til at~
Fra : mcmidi
Vist : 251 gange
50 point
Dato : 16-10-05 09:59

Jeg har en clan og en clan bot, men jeg ved ikke hvordan jeg kan få den til at skrive noget når folk kommer ind i channelen?

HJÆLP!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-10-05 19:13

bruger du stealthbot eller hvilken? for skal jo lige ha nogen facts!

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 16-10-05 19:59

ja jeg bruger stealthbot

kan du hjælpe mig?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-10-05 23:00

kan da prøve

Du går ind under bot settings så under general settings og så greet message settings

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-10-05 23:00

kan da prøve

Du går ind under bot settings så under general settings og så greet message settings

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-10-05 23:00

kan da prøve

Du går ind under bot settings så under general settings og så greet message settings

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 09:25

hey du kan whispe til crack_man (min clan ledder clanen hedder MoL masters of light han vil kun have dk med!)

for at whispe skal du skrive /w crack_man (og skrive noget) og hust både / og w

og for at få man på din freindlist skal du skrive /f a (et navn) mit navn i battle.net er hippo-power hvad hedder du??? (og husk /f(space)a et navn)

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 09:27

er sikker på at du må komme med ;););));););););)

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 09:28

hvad hedder du???

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 17-10-05 09:31

hehe må jeg godt adde dig til min bots friendlist ?

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 17-10-05 16:00

pjevs_dyret er du dum jeg har en clan jeg vil ikke være med i din jeg vil bare have hjælp som min bot skirver til folk når de kommer ind!

jo ME.alexander

p.s har snart spillet i 2 år så tro godt jeg ved hvordan man wisper til folk

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 19:16

ja alex
jeg viste det efter 2 min haha (spille det første gang ved den ven ) han hedder half-psyko men spille ikk bn mere

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 19:16

spillede *