/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Yngwie Malmsteen/ Blues solo./ el guitar~
Fra : cobran
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 16-10-05 00:46

Tjah, har ledt i lang tid efter noget til min El guitar , så jeg kan spille den rette lyd.

Jeg fandt bla. en blues solo med Yngwie Malmsteen som lød rigtig fed men kan ikke sige titlen på sangen da den bare er en "blues solo"
Så jeg har skåret et af hans "video lesson klip"... ned til en størrelse fra 30 MB ned til ca. 250 kb.( 10sek klip) med et mp3 splitter program.

Og pointen her er at jeg håber der er en med meget viden indenfor elguitar/effekter/forstærker lyde. som vil høre på det her nummer og fortælle mig hvad der skal købe/prøve.

Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig.

mvh. Cobran

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 16-10-05 10:56

Hvor er klippet

Prosat

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 16-10-05 13:00

jeg har sendt det med "http://www.yousendit.com/" så du kan hente det fra linket her :

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=13Y6KZX1IQX3A1KB0CYLV7G6XH

Mvh. Cobran

Accepteret svar
Fra : prosat

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-05 13:56

Sorry, men prøv at søge hjælp her, her er mange der kan det.

http://www.aage.dk/default.asp?page=/nytforum/forum_posts.asp?TID=38485;PN=1

Prosat

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 16-10-05 20:39

ok men hvordan opretter jeg et nye emne? der står bare "Denne funktion er ikke tilgængelig da din forum-konto er deaktiveret" selvom jeg har logget mig ind!

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 16-10-05 22:07

nå DOH har fundet ud af at skrive et nyt emne!

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 00:23

Tak for svaret prosat.