/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Pixelleret logo
Fra : lisemus
Vist : 354 gange
20 point
Dato : 13-10-05 14:41

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg er ved at lave et banner hvor jeg skal bruge mit firmas logo. Jeg har prøvet lidt af hvert og hver gang jeg importerer det til mit bibliotek og on stage og laver det til et symbol, bliver det pixelleret og mudret.

Jeg har både brugt, gif, ai og jpgs og gemt det til web. Hvad kan det være at jeg gør forkert?

Med venlig hilsen
Lisemus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-05 19:30

Jeg bruger masser af jpg'er og png'er i flash, og har ikke dit problem, men jeg sørger altid for at mine billeder, logoer mv. har den rigtige størrelse inden jeg importerer dem til biblioteket.

Har du ikke et link så man kan se både originalen og flash'en ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : lisemus

Dato : 13-10-05 21:26

Hej bentjuul
Tak for hjælpen! JEg tror måske det var dét der var galt, for nu virker det endelig !!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-05 21:42

Jamen det var da så lidt, og god fornøjelse med dit banner.

//bentjuul