/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
mic...?
Fra : Tompe_10
Vist : 802 gange
50 point
Dato : 12-10-05 16:08

Igår købte jeg en microfon men den tar næsten igen lyd.. jeg skal ha den helt hen til muden og stadig råbe for at den tar lyden hvad skal jeg gøre?
en af mine venner har den samme og hos ham virker den lgie som den skal

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-05 16:29

Du skal "gaine" mere. Altså skrue op på kontrolpanelet!

Har i prøvet at bytte - skidtet kan jo være defekt?

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 50 point
Dato : 12-10-05 23:47

tryk start-----kontrolpanel--------lyde og lyd enheder--------vælg avanceret------ind stilinger------egenskaber------indspilning------tryk avanceret for mic og sæt mirc boost på hvis den er for lav

puha det er en lang vej men ved ikke lige hvilke lyddriver du har for jeg har en letter vej men det her er standard i winxp håber det giver mening

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 13-10-05 00:24

Den korteste vej må være: dobbeltklik på højtalerikonet på proceslinien - vælg "avanceret" under MIC og slå boost til, og skru iøvrigt godt op for microfonen....

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 13-10-05 00:29

ja hvis den er i proces linen

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 21-02-06 13:33

Tak for svaret cbsjanten.