/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tabs til "Drop it like it's hot"
Fra : 1990andyesterday
Vist : 810 gange
125 point
Dato : 10-10-05 18:30

Er der nogen der kan finde tabs/noderne til "Drop it like it's hot" med Snoop Dogg og Pharrel Williams, altså det der synth der kommer en gang imellem...?

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 10-10-05 21:13

http://www.tabfind.com/

Prøv at lede lidt her

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-10-05 07:24

Prøv at se nederste halvdel af denne side: http://www.bandlink.net/tabs/008/02/snoop-dogg.html

Især synes jeg, du skal lægge mærke til, at du kan rette henvendelse til "Bandlink Music Forums"

Kommentar
Fra : 1990andyesterday

Dato : 11-10-05 14:36

Jeg fandt ikke noget på tabfind.com.
Der er vist heller ikke noget på linkene på siden Balcanard sendte, men jeg skal da prøve det der forum.
Problemet er lidt med mange sider, at der står "Guitar Tabs", når det er piano/keyboard jeg leder efter. Måske kan der findes noget under guitar alligevel...