/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Downloade børne dvd'er???
Fra : Trolley
Vist : 460 gange
25 point
Dato : 08-10-05 15:25

Hejsa
Måske kan I hjælpe mig.
Jeg kunne godt tænke mig at downloade DVD-film, hvis muligt.
Lige nu er min datter syg og da hun er for lille til at være alene hjemme, så jeg har ikke muligehed for at køre hen for at leje nogle DVD børnefilm til hende.
Findes der evt. nogle hjemmeside, hvor man kan gøre det evt. også betalende??
Hilsen
en mor

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-05 16:21

Her er en god side med mere end 450 børnefilm du kan leje via nettet til rimelige priser. Hilsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-05 16:29

Det er jo ikke film til download. Det ser ikke ud til at det findes, har søgt efter det. Men der er mange klubber hvor du kan bestille via nettet og modtage med posten.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 08-10-05 16:33

Prøv
http://tracker.piratbyran.org/frame.html
Herefter skal du installere et downloadprogram - f.eks Bitlord.
Herefter søger du hvilke film du er interesseret i og så henter du gratis i Sverige - som også er lovligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-10-05 16:37

http://www.multimediareactor.com/search_.aspx?type=Movies dette er et betalingssted, desværre på engelsk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-05 16:40

Hos TV2 Sputnik: http://sputnik.dk/?channel kan du leje film også børne film, de steames d.v.s. vises i samme tempo som de hentes så det kræver at du har en hurtig forbindelse ellers hakker de på skærmen, læs mere ved at klikke på linket, god bedring med datteren.

Kommentar
Fra : ruthy43

Dato : 18-03-06 10:02

Da det ikke er lovligt kan jeg ikke anbefale dig EMULE-EMULE+eller BEARSHARE men der tror jeg er hvad du søger