/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Til Henrik Hansen
Fra : Dullermaren
Vist : 622 gange
50 point
Dato : 25-10-02 19:49

Ang. dit spørgsmål ang. motorsport: jeg ved der er en "handy" dreng på mors der vist er ret skrap i gocart (han deler fysioterapi med min søn) men om han kører på mors eller i thy ved jeg ikke. men hvor der er vilje er der ofte en vej, så klø bare på.
ps : man kan kun svare dig hvis dit spørgsmål er under kategorigen "spørgsmål"
Hilsen Dullermaren
(beklager at måtte sætte point på )

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-10-02 18:51

"Dullermaren" <Dullermaren.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Bkfu9.178040$Qk5.6164298@news010.worldonline.dk...
> Ang. dit spørgsmål ang. motorsport: jeg ved der er en "handy" dreng på
> mors der vist er ret skrap i gocart (han deler fysioterapi med min søn)
> men om han kører på mors eller i thy ved jeg ikke. men hvor der er vilje
> er der ofte en vej, så klø bare på.
> ps : man kan kun svare dig hvis dit spørgsmål er under kategorigen
> "spørgsmål"

Den forstår jeg ikke er det en kategori eller hvad skal jeg gøre ??

MVh
og tak for din henvendelse

Henrik Hansen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-10-02 20:49

Hej Dullermaren,

jeg går udfra at du referere til dette indlæg ude på nyhedsgruppen "dk.helbred.handicap"... i indlægget "handicappede og motorsport??"... -->
http://www.kandu.dk/dk/news/227684/groupid/20113

en anden gang hvis du sku' få brug for det ka' du hvis du vil svare på indlæg til nyhedsbrugerne, trykke ovenover linjen med deres navn, hvor der står "skriv til nyhedsbruger", lige ved siden af "kommentar fra nyhedsbruger... ligesom der er ovenover kommentaren fra Henrik Hansen, her i dit indlæg... på den måde sender du din kommentar ud i nyhedsgruppen herinde fra Kandu...

så hvis du vil ha' at Henrik Hansen ska' du læse den besked du vil sende til ham, ska' du herefter trykke på "skriv til nyhdesbruger"... det er kun den første besked der bliver sendt ud til nyjedsgruppen, hvis man vælger den funktion og der er en tilhørende nyhedsgruppe til kategorien...

du ka' læse lidt om det her i tippet... "Kontakt til nyhedsgrupperne"... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/2218

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 25-10-02 20:05

Henrik Hansen wrote:
>
>> "Dullermaren" <Dullermaren.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>>
>> ps : man kan kun svare dig hvis dit spørgsmål er under kategorigen
>> "spørgsmål"
>
> Den forstår jeg ikke er det en kategori eller hvad skal jeg gøre ??

Han skriver fra kandu.dk, der er et webinterface til nyhedsgrupperne.
Jeg tror ikke, hans ps kan bruges til noget, med mindre man skriver fra
kandu.dk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 16-06-03 14:10

Tak for svaret Kim Ludvigsen.