/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
personlig hjælper søges
Fra : arlo.PE
Vist : 1930 gange
200 point
Dato : 06-10-05 20:40

Jeg søger personlig hjælpere til en 51 årig kvindelig kørestolsbruger. Hun har brug for vikarer til afløsning i weekender og ferier eller ved sygdom. vagterne er på 24½ time ad gangen hvor man sover om natten.
Kender du nogle f.eks studerende som kunne tænke sig at tjene en ekstra skilling ved siden af deres su?
Kvinden/brugeren er bosat i sydals kommune (Høruphav)
Arbejdsopgaverne består af personlig pleje og alm. husførelse. Der finder oplæring sted.
Tiltrædelse hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-10-05 08:29

Jeg synes, du skal oprette en stillingsannonce - disse sider bliver set af mange mennesker hver dag: http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Jobmarkedet/

Kommentar
Fra : arlo.PE

Dato : 11-10-05 18:29

Er dette ikke noget der koster penge?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 12-10-05 14:51

Hos AF koster det ikke noget.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 200 point
Dato : 12-10-05 16:47

Det koster for private heller noget hos Jobindex.

Godkendelse af svar
Fra : arlo.PE

Dato : 24-10-05 18:35

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-10-05 18:41

Velbekomme - held & lykke med foretagenet