/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hoodia
Fra : lilleli
Vist : 2331 gange
200 point
Dato : 04-10-05 12:56

Jeg har nu set en del oplæg om Hoodia kaktusprodukterne her på siderne - men har ikke set nogen der slev har personlige erfaringer med pillerne. Er der noget der har prøvet dem og kan sige noget om hvordan de har virket eller ikke?????
TAK
Lilleli

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 13:20

Mine fordomme overfor slankekure er mange. Jeg er 100% sikker på, at de ENESTE der virker er sund føde, og en masse motion. Al det andet er rent placebo.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-10-05 13:32

Tja, er i princippet enig med dig Epi... Så er det jo bare det med definitionen på sund føde - Det er der absolut total uenighed om i den store verden

Vaxen

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-10-05 13:45

DET ER NØJAGTIGT LIGESOM MED EN BANKBOG, NÅR DU BLIVER VED MED AT INDSÆTTE (LÆS SPISE) BLIVER BANKBOGEN TYK OG FED, SOM SÅ MANGE AF OS.

MEN HVIS DER BLIVER HÆVET REGELMÆSSIGT(LÆS MOTIONERET), FORBLIVER BANKBOGEN PÆN SLANK.

JO MERE DU HÆVER JO TYNDERE BLIVER BANKBOGEN, MEN VAAR DET EN BANKBOG, VILLE VI JO HELST DET MODSATTE.

SÅ VI BESTEMMER JO EGENTLIGT SELV.

MVH.AG112

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 04-10-05 13:51

Jeg ved ikke lige hvilket spørgsmål det er I svarer på - Jeg bad ikke om kommentarer til vægttab eller lign. - men beder om kommentarer fra nogen der rent faktisk har prøvet Hoodia kaktuspiller..... Jeres inbyrdes diskussion kan vel finde sted i et indlæg hvor kure bliver diskuteret eller????

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 04-10-05 13:51

Jeg ved ikke lige hvilket spørgsmål det er I svarer på - Jeg bad ikke om kommentarer til vægttab eller lign. - men beder om kommentarer fra nogen der rent faktisk har prøvet Hoodia kaktuspiller..... Jeres inbyrdes diskussion kan vel finde sted i et indlæg hvor kure bliver diskuteret eller????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 14:44

Godt svaret lilleli.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-10-05 15:11

Well... Lilleli... Det er en fri verden - dit spørgsmål giver anledning til kommentarer, som måske ikke er præcis, hvad du ville høre... That's life...

Jeg skal lade dig være i fred...

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 15:24

Helt ærligt.... Ikke fordi jeg ikke tror at lillei kan varetage egne interesser, men hvad svært er der ved at forstå et sp. som dette:

Citat
Er der noget der har prøvet dem og kan sige noget om hvordan de har virket eller ikke

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 16:18

Ro på venner. Vi er her jo ikke allesammen for at genere hinanden. Det er vel ok, at komme med sin mening om ting, som f.eks. slankemidler?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 16:33

Nu er det jo ikke en smalltalk tråd epidedymittis, og det var jo ikke din generelle mening og dine fordomme der blev spurgt om. Du har måske ret, men spørgsmålet var kun og er stadig:

"Er der noget der har prøvet dem og kan sige noget om hvordan de har virket eller ikke"

Og eventuelle svar på dette venter jeg osse på.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 16:49

Bevares!

Søs Fenger ROCKS!

Kommentar
Fra : AnnNielsen

Dato : 04-10-05 18:06

Hejsa.

Jeg har prøvet dem og jeg syntes at det hjalp de første par dage, (dvs at jeg ikke var så sulten, men kroppen var jo vant til at få noget at spise, så det med at dæmpe sulten kan jo også være ret skidt i længden). Eller også var det mentalt! Men så var det som om at de ikke virkede mere. Jeg håber at du kunne bruge svaret :)

Hilsen

Ann

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 12-10-05 10:54

Hej Ann
HVilket produkt brugte du og brugte du en specilt kur eller diet i forbindelse med indtagelsen af hoodia????
lilleli

Accepteret svar
Fra : perfolmann

Modtaget 200 point
Dato : 08-11-05 13:28

Hej!

Jeg har prøvet Hoodia, og jeg syntes det virker godt, min trang til at spise generelt blevet mindre, og så har jeg fået mere energi, så det blevet muligt at få trænet efter en lang arbejdsdag,
Samtidig tænker jeg på, hvad jeg spiser, altså meget groft, frugt og grønt!
Jeg kan tabe 1-2 kilo om ugen, når jeg ellers passer min træning.
Jeg vil mene er det er en god ekstra hjælp, i kombination med god kost og træning!

Venligst

Per

Godkendelse af svar
Fra : lilleli

Dato : 29-11-05 13:49

Tak for svaret perfolmann. Jeg har nu været i USA og har købt nogle hoodia piller - og idet jeg ikke tror der kommer yderligere her - så lukker jeg spørgsmålet kan dog henvise til denne side for at se hvilke piller er er "rigtige":
www.naturalhealthreport.com/A-hoodia-gordonii-exposed.html
Jeg kan se at den danske side med produktet er lukket ned.... hvad mon der skete der????