/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Esbjerg forenede Boldklubber 1959-63
Fra : fdbm
Vist : 671 gange
200 point
Dato : 03-10-05 02:27

Skulle der tilfældigvis være nogen herinde der er lige så nørdet som jeg er, når det drejer sig om fodboldhistorie/-statistik.

Jeg efterlyser konkret kampinfo vedr. alle kampe med EfB fra årene 1959-1963 (inkl.), hvoraf fremgår resultater og EfB's benyttede spillere i disse 1. divisions kampe. Hvis nogen har relevante fodboldårbøger eller andre lign. kilder (aviser mv.) fra disse år - eller kan henvise til hvor jeg kan få fat i sådanne kilder - da vil jeg blive meget glad.

/Frank

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-10-05 06:20

Har lidt her, dog slet ikke alt hvad du søger. Se på menuen til højre så kan du få endnu flere oplysninger. God fornøjelse.
http://www.foot.dk/VisDKklub.asp?ID=37

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-05 10:57

Der er er også noget info her (men den side har du jo nok set??)

http://www.efb.dk/site-box.cfm?ID=1244&MEID=187

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-10-05 18:00
Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 03-10-05 18:12

Tak for de velmente links til gode fodbold-oplysninger, men dem kender jeg alle i forvejen - og de giver desværre ikke den slags detaljer som jeg er ude efter (kampdato, sted, resultat, målscorer(e), startopstilling for EfB, ind- og udskiftninger) for de ialt 110 kampe i 1. division 1959-63 med EfB som det ene hold.

Håber stadig at en eller anden jar en overraskelse til mig med den slags data.

/Frank