/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ip-telefoni
Fra : geoing
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 02-10-05 17:52

jeg er ikke sikker på at dette er dt rigtige forum, men jeg prøver alligevel

hvis man bruger en skype telefon må man jo gå ind i kontrolpanel og forandre lydenheden til audio devicemnå man så er slut og vil bruge externe højtalere må man igen ind og forandre lydenhederne, er der nogen der ved om man kan lade være med dette, så nå man taler i telefonen kan man stadig bruge pc højttalerne, eller er man tvungen til at skifte hver gang ??

geoing

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-10-05 18:02

Du kan med fordel købe en mediahub. Det bruger jeg.
http://www.majgaards.dk/shop/default.asp?ProductID=25180(KOPI)

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-10-05 19:16

Hej
Mediahub kan fås til 44,90kr hos
www.biltema.dk

IPM

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 02-10-05 20:14

hej ipm & taliskoko

Mange tak for jeres råd ang. mediahub .

men har disse mediahub også tilsutning tilen skype telefon denne bliver jo tilsluttet usb stikket, og på billederne af media hub kan jeg se de alm højttalerstik, men hvad med telefon der tilsluttes usb?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-10-05 22:43

Hvilken usbskype telefon har du ?

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 02-10-05 23:15

hej natmaden

telefonen hedder kun voip telefon og er købt hos Føtex model usb p1k
geoing

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 200 point
Dato : 02-10-05 23:43

Tja... det hjælper jo ikke meget, jeg har hørt at føtex har noget ligende(eller den samme) på tilbud i næste uge, den vil jeg kikke på.
vender tilbage derefter.

Fik du noget software med ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 00:31

følger lige med på sidelinjen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 01:53

købte denne og betalte for denne. ca. d1-9 og det virker som en smart og billig løsning
http://www.midtdata.dk/asp/productinfo.asp?goto=productinfo&opgvarer=0&altvarer=0&varernr=21001&func2=&func=&
Men den er blevet udsat og udsat, det har de nu været meget gode til at oplyse, men da de lovede mig den d30-10 og jeg ikke fik den,
kikkede jeg forbi, nu er den udsat til d 11-11 og jeg er pisse negativ på dem, det har de nemlig glemt at oplyse.
samtidig købte jeg en ramblok, den har de så syltet i lige så lang tid, til trods for at det er en lagervare.

Skrev til dem fredag morgen, med forventning om at de måtte sende rammen, de sender jo samme dag.
Men har intet hørt, men det var jo også dem der stod for messen i valby, der opgav molo og jeg at stå i kø (4-5foran os),
Der stod en masse fra middata og lavede ingenting, og en knægt i bumsealderen og expederede, eller så ud som om.

Har ellers handlet en del med dem, uden problemer.
midtdata go home.

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 03-10-05 08:32

hej telefonen virker perfekt koster 249 kr- tilsluttes som sagt til usb porten. ja der følger cd rom med både med software til telefonen samt til Skype.

mit problem er bare denne skiften mellem lydenhederne .

Geoing

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 09:11

Kan der være noget du har overset på cd'en.
Har du kikket i skypes lydindstillinger, under menuen funktioner->indstillinger.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 09:14

Er det den nye skype version 1.3.0.66 (den jeg bruger)
Ellers er indstillingerne vist nok anderledes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 09:20

Natmaden du sover i timen den seneste skypeversion er 1.4.0.71 !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 09:31

Mirit det..det..det fiiz sprut.zip.... ØØØV!
Gider ikke at opdatere igen.
Er der noget nyt ?
Husker ikke om jeg stoppede ved 1.3 fordi at jeg bruger win-me [fedt-undskyldnings-smiley]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 09:33

- ja der er da noget nyt - og det tager jo ikke en dyt at downloade den - sæt den til at søge automatisk efter opdateringer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 09:47

sidst midstede jeg halvdelen af mine kontaktpersoner, og skulle så godkendes igen,igen hist og pist.
og der forsvandt 100 dages skypeout kredit
'brændt barn skyr ilden'

Men nu har du lokket mig og så er det din skyld, hvis det ikke kører på ME.
og jeg kender din skypekonto, kvinde fra danmark

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 10:01

der var du heldig mirit, men forskellen er ens.
Så lige at jeg havde autoopdatering slået til...meen..
http://www.kandu.dk/dk/spg/75464

Altså geoing
Er det den nye skype version 1.4.0.71 (den jeg bruger)
Ellers er indstillingerne vist nok anderledes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 10:07

nøøøøøøøøh forskellen er ikke ens - smileyerne er animerede i hvertfald

altså ...... skynd dig at lukke http://www.kandu.dk/dk/spg/75464 - ellers viser jeg ikke halefinner når jeg passerer dig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 10:15

Er udraderet, lad mig så se finne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 10:17

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 10:43

Øv, min mor havde ret 'leg med pigerne' sagde hun.
Tror at jeg svømmer hen til resterne af Ans beskyttende finner.
Næ jeg ta'r sgu' på skadestuen (det lokale alkosted)
Der plejer i det mindste at være nogle sild, ikke helt friske, men dog sild.

</BUD BUNDY>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 10:45

'LEG IKKE MED PIGERNE' sagde hun. ups !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 10:46

god fornøjelse - husk det er forbudt at bide - og hvad klager du over - der er da finner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 10:47

nu er det vist på tide at undskylde for smalsnak overfor geoing !!!!!!!!!!!

UNDSKYLD geoing for misbrug af din tråd

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 03-10-05 17:10

Hej
Køb din IP Telefon hos www.bj-trading.dk
De har dem til de rigtige priser
Der findes 2 modeller.

IPM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 17:39

Bravo IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 03-10-05 18:37

Tak skal du have natmaden
Nu bruger jeg VoipBuster istedet for Skype da man også kan ringe til fastnet gratis, hvor skype forlanger betaling.
Nu er den version som er tilgængelig af VoipBuster en Beta og på denne er der ikke muligt at ringe op til en anden Pc, men det kommer i den endelige version, beta versionen bliver løbende opdateret iøjeblikket.
www.voipbuster.com

IPM

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 03-10-05 21:01

hej der er kommet en masse svar men ingen der kan hjælpe mig, er der ingen der ved noget om dette, min telefon er

voip p1.K

geoing

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 03-10-05 21:52

Hej
geoing
Det er den samme Ip telefon jeg har og der er ingen problemer med at jeg skal skife i opsætning
Nu har jeg et Prodigy 192 Lydkort i min Pc hvor jeg har sat det op til at også at køre Voip p1.k
Ved ikke om det har noget at sige hvis du bruger lydkortet der sidder på dit bundkort,om det gør at du skal ind og ændre hver gang

IPM

Godkendelse af svar
Fra : geoing

Dato : 12-03-06 21:05

Tak for svaret natmaden.