/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
humax 5350 reciver
Fra : futze
Vist : 1251 gange
50 point
Dato : 01-10-05 19:29

Min Humax viser Lock og fejl når jeg vil opdaterer ny software.
Er der lidt hjælp og hvor skrives ellers om dette emne
Hilsen
Futze

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-10-05 20:15

hej futze....... Prøv at checke den her link http://home.online.no/~chrhinna/nor/index.htm .den er på norsk men det kan du sagtens læse.Du kan jo se om ikke det får maskinen på højkant igen ..ellers giv lige en melding så må vi se videre

mvh sverola

Kommentar
Fra : futze

Dato : 02-10-05 07:38

Hej sverola
Tak for oplysningen
Jeg har hentet programmet og den sidste software fra siden.
Så må jeg prøve om det lykkedes med opdateringen over PC.
Det er vel et seriel kabel R232 der skal bruges, eller er du klar over om man kan fjerne den lås med min fjernbetjening, der åbenbart ligger i min reciver.Jeg ved det er en gammel software der er i den
Hilsen
futze

Accepteret svar
Fra : tykkemand

Modtaget 25 point
Dato : 02-10-05 07:57

det er ikke et alm. 232 kabel det skal være 0-modem kabel

Kommentar
Fra : futze

Dato : 02-10-05 09:14

Jeg har hentet programmet og fundet softwaren, til slutet et seriel kabel med hunstik i begge ender.
Er det det du kalder et 0-modem kabel ?.
Jeg kan ikke få forbindelse imellem min com1 port og Humax, den skriver :
PC to STB
Waiting for Humax Connection,
men der sker ikke noget.
Hilsen
futze

Kommentar
Fra : futze

Dato : 05-10-05 19:28

Jeg mangler den nye software 2.07.00 er der et link til denne
futze

Kommentar
Fra : hendor

Dato : 31-10-05 19:03

Hej Futze
Det er ikke et alm. seriel kabel du skal bruge. men et 0 modemkabel
dette kabel ligner et alm. serielkabel, men i det ene stik er der krydset et par ledninger på stikbenene
du kan købe dette kabel i en pc butik Du skal huske at bruge den rigtige louder når du skal ligge den nye softwarer ind på Humaxen, ellers recikerer du at ødelægge maskinen

mvh. henrik

Godkendelse af svar
Fra : futze

Dato : 24-01-06 07:32

Tak for svaret tykkemand.