/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Mærket Accerories. Hvor finder jeg butik~
Fra : Sygate
Vist : 547 gange
39 point
Dato : 28-09-05 12:34

Jeg syntes selv jeg er rimelig garvet til at søge på nettet.
Og man skulle tro at en butiks kæde som Accerories som sikkert har 1000vis af butikker verden over var til at finde.

Er der nogen der kan hjælpe?
Kender i mærket?

P.s. de har en i Magasin, men der svarer de ALDRIG tlf. har prøvet i 3 dage.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-09-05 12:43

Ja, måske et dumt spørgsmål fra mig ?

?? er det ikke det engelske ord "accessories" = tilbehør...du bruger som søgekriterie ???

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-09-05 12:47

Hvor i landet skal du bruge en forretning?

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 49 point
Dato : 28-09-05 12:51
Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-09-05 12:52

Hvad er det du vil købe?

Du kan søge på accessories + smykker, hvis det er det du vil ha'

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 28-09-05 12:56

Tusind tak
Jeg skal bare finde en af dem så jeg kan kontakte deres hovedkontor.
Mange mange tak