/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Amerikanere
Fra : 234
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 24-09-05 01:48

Hej !
Hvor kan jeg downloade nogle videclip med amerikanske biler henne ?

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 50 point
Dato : 24-09-05 02:42

Chervolet http://www.trenchracing.com/

og her er nok lidt blandet. Om ikke andet, en fed start video (den er hver at vente på)
http://www.streetracersonline.com/videos/d1.php

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-09-05 15:58

lorte link trine80 rør det ikke til alle andre.. alle mine spyware programmer er gået helt amok nu!!!!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-09-05 16:40

Nå, jeg har ingen problemer. Hvilke et af linkene taler du om ?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-09-05 16:49

http://spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=9189
hejsa hvis i har trykket på dette link så download spyboot search and destroy + ad-aware+hijackthis kør dit antivirus program det vil sikkert finde noget!! lig din log ind på spywarefri.dk eller her på kandu.dk.. er selv igang
trine08 har du fået et nyt program i højre side nederst der hedder zango?
spørger din pc om et prog. der hedder mediagateway.exe må køres?
har du beskyttelse som spywareblaster og /eller spywareguard? det var de programmer der først slog ud hos mig!
www.arlet.dk ligger der en sikkerhedspakke som alle burde køre med

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-09-05 16:55

det var det øverste link som du havde ligt trine

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-09-05 17:00

Hej snaptil.
Jeg bruger ingen former for antivirus, da jeg mener disse pogrammer gør min pc mere langsom/dum end nogen virus formår.
Det med indstaleret pogrammer du taler, sletter man selvfølgelig efter man har lavet en bruger, sådan er det på mange side/pogrammer. Prøv blot at hent en smaliye eller kazaa eks. Der vil ske nøjagtig det sammen som er sket her. Men man må blot bruge 2 min på lige og slette de nye pogrammer.
Jeg bruger kun Windows Firewall og den tager hvad den skal.
Jeg har muligvis 100 virusser på min pc, men ingen af dem skader mit system, eller gør det mere langsomt end et virsupogram ville gøre.
Skulle det ske en dag, at jeg virkelig for en virus der lukker min com ned, så formatere jeg blot.
Et antivirus pogram vil aligevel ikke være i stand til og fjerne virussen.
Men tak for linkene

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-09-05 17:21

hej trine08 du tager i høj grad fejl, antivirus programmer sløver ikke din pc.
- jeg vil vædde på at du ikke har slettet hele zango programmet.
jeg ved ikke hvad du bruger din pc til, men jeg kan oplyse at bruger du netbank og deslige, kan du blive stillet i højere grad til ansvar for andres misbrug af dine konti, hvis det er sket over internettet.

-så pas på derude (-:

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-09-05 17:48

nej. det er banken der skal stå til ansvar for deres ringe kodet netbank.
Jeg skulle mene at havde fået slettet hele Zango, jeg kan ihvertfald ikke søge mig frem til mere derfra.
Det er muligt at der et eller andet sted, ligger nogle Cokies (eller noget) tilbage, men de er ikke generende, og fylder max 10- 30 kb per stk.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 28-09-05 17:10

findes der ikke nogle video for free sites med amerikanerbiler ?

Kommentar
Fra : 234

Dato : 28-09-05 21:25

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit problem ?

Kommentar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 15:49

Er der nogen som kan hjælpe mig ?

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 16:10

Tak for svaret Trine08.