/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
TV OUT - BÆRBAR?
Fra : BXTC
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 23-09-05 22:20

Jeg har en bærbar computer der IKKE har tv-out. Er det muligt at købe en slags adaptor eller noget til usb'en eller noget andet der kan gøre sådan at jeg kan få tv-out på den?

Hvis ja, hvor finder jeg så sådan et?

Vil gerne koble min bærbar til mit LCD fjernsyn for bl.a. at se film osv.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 22:54

Nope! Hvis der ikke er tvout så er der intet at gøre!

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-05 08:00

Yespe! Der findes en enhed hvor du sætter den til udgangen for extern skærm (hvis du har en sådan).
Alternativet er et moderne tv med indgang for computerens monitorudgang, eller en TV projektor.
Princippet er det samme i alle tre muligheder!

Godkendelse af svar
Fra : BXTC

Dato : 09-03-06 23:22

Tak for svaret severino.