/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Batteri eliminator?
Fra : spasseren
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 22-09-05 21:22

Hvad er fordelen i at køre med den, kontra uden.? Det er på en Honda MTX125R!

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 22-09-05 21:37

Fordelen er lav vægt, og ingen syrespild ved styrt. Desuden han meget længere levetid end et batteri.

Link:

http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=96_100&products_id=425

Ulempen er at ingenting virker på MC'en før motoren går.

MVH
Lars

Kommentar
Fra : spasseren

Dato : 22-09-05 22:41

Okay, glemte lige at skrive at jeg lige nu ikke køre med noget, det var kontra det jeg mente, for det går da godt nok.! eller?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-05 00:27

Er det bare en stor kondensator ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : spasseren

Dato : 23-09-05 09:22

Det ligner det meget, men ved det ikke. Men lige nu kører jeg ikke med nogle at delene, og det går da fint nok.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-05 09:50

Jeg var bare nysgerrig.
Min Harley er i restordre, til jeg vinder i Lotto.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 22-02-06 19:52

Det ER bare en kondensator - og man k-a-n muligvis godt køre uden, MEN din laderegulering eller din generator arbejder meget hårdt for at holde spændingen konstant. Ved at montere en batterieliminator sikrer du de nævnte dele mod afbrænding.
Klik ind på www.dinmc.dk - eller direkte her http://dinmc.dk/catalog/index.php?cPath=96_100 - den koster ikke alverden........