/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til kortlæser.
Fra : Perege
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 19-09-05 21:18

Har i Bilka købt en USB-kortlæser der skulle kunne bruges til CF1, CF2, MD, SM, MS, MSPRO, SD og MMC-kort.
Jeg kan få mit CF-kort far it digikamera til at virke med læseren, men når jeg så prøver med mit MMC-kort fra min Nokia 6230I, virker den ikke. Som om læseren ikke kan finde kortet.

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-09-05 21:28

Noget kunne tyde på, at de data der er på dit MMC kort, ikke bliver forstået af din PC!

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 19-09-05 21:34

Problemet er bare at jeg ikke har noget på kortet. Meningen var at jeg ville lægge lidt grafik og mp3 ned på kortet.
Men kan slet ikke få læseren til at finde mit MMC-kort.
Træls.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-09-05 22:08

Kortet er vel ikke formateret?
Hvis du kan gøre det i din NOKIA, er det at fortrække. Ellers kan du risikere at din NOKIA ikke kan læse kortet.
Der må stå i din manual, om den kan læse FAT16 / FAT32 / NTFS eller andet?

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 19-09-05 22:17

Har faktisk formateret det i min mobilos. Men heller det hjalp.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 20-09-05 07:28

en sjov lille historie vi har samme kort læser og min mand har en 6230 og han kunne heller ikke få det til at virke men så sagde jeg jo til ham han skulle prøve at vende det og det hjalp

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 20-09-05 15:55

Det har jeg prøvet. Hjalp heller ikke. Ellers et godt bud.