/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
XP proplem med et spil
Fra : f.b.jensen
Vist : 422 gange
200 point
Dato : 17-09-05 15:42

jeg har et problem med et spil, super 1 karting.
jeg kan godt instalere spillet og den sætter sig selv til at køre som 98, men når jeg ligger
cd i drevet, vil den have den oridinale cd. det er den org. der ligger i den.
kan dette løses og hvordan.

operativsystem: XP home
prosesor: amd XP 2000
grafigkort: g-force fx 5500

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 210 point
Dato : 17-09-05 16:25

Hm! Prøv at hent en noCD crack til spillet HER: www.megagames.com

Jeg ved ikke om et så gammelt spil er representeret på siden, men prøv!

(tryk på "GameFixes" ude i menuen til venstre!)

Kommentar
Fra : f.b.jensen

Dato : 17-09-05 19:46

hej epidedymittis
jeg fandtikke noget på den side.
men hvad er noCD crack fornoget.
jeg har fundet en patch på en anden side http://www.midasinteractive.com/ jeg ved dog ikke
virker.
men problemet er at den ikke godkender org. CDen

Kommentar
Fra : f.b.jensen

Dato : 17-09-05 20:51

så er jeg her igen.
patchen som jeg downloadede virker perfekt, nu kan jeg spille uden at bruge CDen.
tak for hjælpen.
jeg accepter dit svar epidedymittis.

Godkendelse af svar
Fra : f.b.jensen

Dato : 17-09-05 20:55

Tak for svaret epidedymittis.
dit svar gav mig ikke løsningen men var en god hjælp.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-09-05 21:22

Selv tak til dig f.b.jensen.

God fornøjelse med spillet!

Ps. En NOCD-crack er en fil, der snyder spillet til at tro, at cdén sidder i drevet. Det er jo uendeligt træls at skulle bytte om på cdérne konstant.. (synes jeg)!