/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Primetech vs. Zepto
Fra : Divad89
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 16-09-05 21:35

Hvad mener er mest kvalitet og det bedste til studie på HTX, jeg skal bruge den til surfing på nettet, tekstbehandling, billedbehandling og måske et spil en gang imellem, den må koste max 8500, derfor jeg også er lidt i tvivl med zepto er bl.a. deres lange leveringstider, (jeg har tænkt mig hvis jeg vil købe den, skal det være hos pc-direct.dk) og at det ikke kun er navnet efterhånden der gør at man tit vælger netop dette mærke, men jeg ved ikke hvilken en af dem jeg skal vælge, hvad siger i.

Med venlig hilsen
David

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-09-05 22:34

hejsa..

et par gode maskiner du der stiller op.. og dog, jeg ville helt klart vælge primetech og den kan du købe på deres egen side.
http://www.primetech.dk/shop/

de bruger nogen rigtig gode og gennemtestede komponenter, ikke at zepto er dårlig eller noget, jeg synes bare at prime ligger lige den tand over. og så synes iøvrigt også at primetech er de pæneste at se på, men det er jo smag og behag..

held og lykke med htx.

hygge Melander

Kommentar
Fra : Divad89

Dato : 17-09-05 06:55

Det er også fordi at det egentlig er min far som lidt er problemet, han er helt vild med zepto, og fordi de har været oppe i så mange tests og har vundet er de simpelthen bare de bedste, så egentlig er det mest ham som er problemet.

Med venlig hilsen
David

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-09-05 11:21

Jeg er enig i at det er 2 gode pc du er på kig efter.
Primetech er bare ok, og jeg har selv handlet en stationær pc hos dem, (en af de helt billige med bundkort, cpu og cpublæser sammensmeltet). Da gik cpublæseren til efter 3 mdr. Der var igen dikkedarer og vrøvl. Der havde ikke et bundkort af den type på lager så de smed bare et traditionelt mb i med seperat cpu og blæser og pcen var endnu bedre end før. Uden omkostninger for mig, så det må man kalde service.
Zepto er jo altså også bare en kvaliklat og de vinder både den ene den og anden pris efter hinanden.
Firmaet er dansk og er på vej til at blive en af de succesfulde it firmaer der er.
Så det er svært at vælge. Jeg ville måske vælge en Zepto. De kan også købes direkte hos dem og du kan selv konfigurere dem som du vil have dem. http://www.zepto.dk/

Hvis du skulle komme til mange penge så kig lige her på en maskine
http://www.hardware-test.dk/ht/test_show.asp?id=4318