/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Erfaring med www.worldofbaccarat.net
Fra : Dkkasper
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 12-09-05 20:45

Nogen der har erfarring med handel på følgende hjemmeside og vil dele dem med mig?

Synes deres LCD skærme ser ud til at være billige.

Eller er der nogen der kan finde noget interessant information om selskab/siden?

/kasper

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-09-05 21:02

Kig/Spørg evt. her www.recordere.dk

Det er godt nok et DVD forum, men hvor intet vover intet vinder.

Ellers er der www.technikdirekt.de som er virkelig pålidligt.

Annuller spørgsmålet
Fra : Dkkasper

Dato : 29-01-06 16:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Købte skræm ved IT-butikken.dk - En samsung LCD