/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Distributører/grossister mobiltelefoner
Fra : spf
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 08-09-05 23:23

Er Dangaard Telecom og Comitel virkelig de eneste i DK ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 05:49

Hej spf. Ja det tror jeg. Jeg har ikke hørt om andre i hvertfald. Dangaard er Europas største mobiltelefongrossist mens Comitel på mobilmarkedet er lidt mindre. Comitel opererer dog ikke kun på mobilmarkedet men også på andre landradio-baserede markeder i hele verden.

Man kunne selvfølgeligt tænke sig at der var en række små importører/distributører der købte billigt i østen og solgte herhjemme (ligesom med PC'ere i 1990-95) men det er ikke længere muligt p.g.a. råvarernes og produktions-omkostningernes generelt lave pris. Så jeg tror ikke på det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-09-05 16:09

Jeg synes nu godt du kunne lukke spørgsmålet. Der kommer sikkert ikke flere svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-09-05 20:15

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 50 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : spf

Dato : 28-11-05 13:19

Ingen er jo kommet med et brugbart svar ??

Annuller spørgsmålet
Fra : spf

Dato : 31-01-06 15:57

Jeg har desværre ikke modtaget et fyldestgørende svar, og annullerer derfor dette spørgsmål