/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Internet
Fra : jensenjens
Vist : 745 gange
20 point
Dato : 08-09-05 13:45

Til nogle der har svaret på min ?
kan jeg sige at s-city forlanger at der er fastnet
ellers vil de ikke jeg står i RKI det er derfor jeg ikke
kan få fastnet
jeg har søgt hele nettet igenem for at finde ud
af om nogen udbyder kører uden fastnet

V.H J.J

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-05 13:51

RKI er ingen hindring - men hvis du har gæld til et teleselskab så er fanden ude !

og.. jo- både cybercity og tiscali (der nu er købt af get2net) tilbyder uden fastnet telefon !

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-09-05 13:52

Hej JJ -

henvisning til dit tidligere spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/73793

Og den modsatte vej:
http://www.kandu.dk/dk/spg/73928

Så er der en chance for, at de ser dit svar.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Bulldog

Dato : 08-09-05 13:54

Cybercity forlanger ikke fastnet, jeg køre rundt og laver linier til dem hverdag og det er både med og uden fastnet. Hvis det er under en central som de er "tilstede" på kan det lade sig gøre at få den uden fastnet, men hvis de ikke er "tilstede" bliver de nød til at leje signal fra en anden udbyder og så er der nød til at være fastnet med linien.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 13:57

Som skrevet igår og igen idag, du kan godt få ADSL uden fastnet...... men er du i restance i et teleselsskab har du problemer i det hele taget, for flere at teleselsskaberne "snakker " sammen, der var alt for mange abbonenter, der ikke betalte til et selsskab og så skiftede til et andet.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 08-09-05 17:05

det er vel sådan at man ikke behøver fastnet hos cibercity, men der skal da være fastnet med een eller anden ydbyder, og dermed en ledning for at få ADSL... ellers er det vel trådløst...*SS*

Kommentar
Fra : Bulldog

Dato : 08-09-05 19:41

Det er ikke helt rigtigt TordenKalv, man kan få det leveret på en linie som TDC kalder "Rå Kobber", det vil sige en linie fra deres central og ud til kunden, en ren fysisk kobber forbindelse uden signal og så ligger CyberCity en ADSL på.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 08-09-05 20:38

så handler det vel om en pris til både TDC og så osse til CyberCity...

Hvor er vi så ??

interesserer mig da jeg har bredbånd osse i sommerhuset, og kan let undvære fastnet

Kommentar
Fra : jensenjens

Dato : 08-09-05 20:41

det er ude på landet vor der ikke er nogen fælles antænder eller kabler lagt ned
V.H J.Jens

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 20:49

Jensenjens.... TDC ejer alle kabler i DK, så hvis der ikke er nogen, kan du ikke få ADSL uden fastnettelefon, jeg tror

ikke på TDC vil lægge kabler, for at Cybercity, så skal leje dem bagefter, så du kan få ADSL uden fastnettelefon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-05 21:15

hold da snart inde - det kræver rå kobber for at få adsl lige meget hvor det så er - har du et telefon stik kan du få en minut opkobling - ellers skal det være en helt anden teknologi

flueben væk -

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-09-05 12:09

jep jep så drop snakken om adsl som ikke er den eneste løsning hvis man ønsker bredbånd.
jensenjens.. hvad med tv.. må du få tv signal hehe---
for det er sådan at feks stofa leverer bredbånd igennem dit kabeltv. og mener også der findes feks antenneforeninger der gør det samme.. så hvem er din udbyder ??? syntes også jeg har hørt noget om at du kan få bredbånd igennem lysnettet.. men leder lige efter link..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 15:19

er vist fremme i jensjensens andet spørgsmål om det samme - ikke ?