/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Navngivning af uorganiske stoffer!
Fra : taisclaridge
Vist : 765 gange
100 point
Dato : 08-09-05 12:59

Nogen der kender et "ikke-betalings" program til at navngive uorganiske stofer på engelsk..........

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-09-05 13:46

Spørger forsigtigt: mener du oversætte ?

Kommentar
Fra : taisclaridge

Dato : 08-09-05 16:29

Jeg mener, at hvis man kun kender til sammensætningen af stoffet, Fx. Ag2S3, Sb(OH)6, B2O3 eller NH4+, og gerne vil vide hvad det korrekte navn er.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-05 16:42

O K

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 17:53

Ja da. Google klarer den som en mis. Har selv lige prøvet med dine eksempler og VUPTI havde jeg navnene. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : taisclaridge

Dato : 09-09-05 14:33

Jeg søger er program til dette.. Gider ikke at skulle browse mig frem til svaret!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : taisclaridge

Dato : 19-11-05 23:42

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-11-05 13:24

Ja men velbekomme, men hvorfor, jeg kunne jo ikke hjælpe ???

Kommentar
Fra : taisclaridge

Dato : 20-11-05 15:09

Tjo.... Måske ikke helt fair, men der var ikke nogen der reelt svarede på mit spørgsmål, og da du var den første så fik du kreditten... Det var som sådan bare for at lukke tråden. :)