/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
emesen
Fra : ans
Vist : 636 gange
200 point
Dato : 06-09-05 21:46

Hvornår skal du på ferie?

Nu har jeg læst det i flere tråde, at du skal på ferie.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 21:50

hold da helt ferie - du lever op til tante titlen ans - nysgerrigheden længe leve

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 21:55

Er der noget du vil vide lille mirit?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 21:57

Jeg holder snart ferie Ans. Så comp må stå og kede sig lidt.
Måske er jeg heldig og få lov til lige at åbne den for en kort bemærkning.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 21:59

nope tante ans - ikke mere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 22:04

Så må denne tråd jo også kede sig lidt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-05 22:06

Kalder du det ferie, Eyvind!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:09

Ok - tråden må kede sig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 22:14

Det må den så

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-05 22:14

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 210 point
Dato : 06-09-05 22:32

SÅ nu har den kedet sig længe nok

Eyvind, hvor skal du holde ferie..coste de baghave eller hvad?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-09-05 08:24

Costa del baghave er en af mulighederne.
Men det varer lidt endnu.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-09-05 13:03

Eyvind..ups jeg stavede da helt ad hækkenfelt til *G*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 18:44

Hej - vi rejser til syd-portugal i morgen.
Nu har jeg fået nogen til at bebo huset mens vi er væk, ellers ville det ha' stået helt tomt i 14 dage, og det kunne jeg jo ikke fortælle her i det åbne forum.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 18:47

herligt - rigtig god rejse - nyd det og kom frisk tilbage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-05 18:49

Så må du ha' en rigtig god ferie. Jeg er slet ikke misundelig.

Hils emesen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 18:51

og så kan den tråd godt kede sig igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 18:53

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-05 19:06

Så keder tråden sig igen, men vi får vel en rejsebeskrivelse på et tidspunkt.

Til mirit

Citat
miritdk Dato : 06-09-05 21:50

hold da helt ferie - du lever op til tante titlen ans - nysgerrigheden længe leve

Der har du taget meget fejl. Der er stadig meget du skal lære.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-09-05 22:48

Det er gået op for mig at emesen har været på ferie og er kommet hjem igen.

Det er på tide ,at jeg lukker denne tråd.

Tænker lige over hvem, der skal have point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-09-05 01:08

Eyvind vil ikke sende emesen i denne tråd og mitrit har i en anden tråd lovet mig tæv.

Ja ja lovet og lovet hun havde lyst til det

[citat]
miritdk Dato : 29-09-05 10:56

tror egentlig også jeg kunne få lyst til at tæve dig i nattens mulm og mørke
[citat]

Så det bliver dig mango, der får point.

Jeg er sikker på at du vil behandle mig godt, hvis mirit skulle få held til at tæve mig i nattenes mulm og mørke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-09-05 01:09

Citaterne fungerer ikke liiiige, som de skulle

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 30-09-05 01:16

Tak for svaret mangorossa.

Du har ret, tråden har kedet sig længe nok.

Men nu hvor den er den lukket, ved jeg ikke, hvor meget den kommer til at kede sig.

Den får lige nogle smileys med på vejen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-05 20:41

Jeg vil lige undskylde. at der ikke kom nogen rejsebeskrivelse.
Det var ellers meningen, for jeg fik lov at tage min lille bærbare med til at læsse billeder ind i. Det var så meningen, at det skulle blive til en lille dagbog/rejsebeskrivelse men jeg legede med Visual Basic i stedet for, når vi ikke var ude at trave. Vi har set hver en krog i Albufeira (Algarvekysten), og jeg er overbevist om, at der er flere opadbakker end nedadbakker. Der var dejligt varmt om dagen, og koldt nok om aftenen til at kunne sove.
Når jeg får taget mig rigtig sammen vil jeg måske lave en lille billedserie.

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 05-10-05 19:42

Men det har været en god ferie.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-05 21:59

Nå, så emesen fandt sit punktum igen.

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 05-10-05 22:28

Ja for jeg havde brugt en af mine gmail og under oprydning lå der en mail fra Kandu med det nye password.
Emesen.
Ps. Vil du ha' en gmail for jeg har 100 til uddeling.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-05 22:31

Hvad er lige fordelen med at ha' en gmail?

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 05-10-05 22:35

Masser af plads
Sende filer på 20 Mb ad gangen
Rode rundt i endnu flere mails
Langsomt udskifte MSN/hotmail som ikke mere kan "køre" under outlook /Express

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-05 20:52

Måske jeg skulle prøve med gmail.
Jeg sender nu ikke så mange filer og slet ikke på 20 Mb.
Jeg har nu været godt tilfreds med min MSN/hotmail (det kan jeg finde ud af)
Det er også der, jeg har mine kontaktpersoner.
Jeg har også min "private" mailadresse, som kun familien kender til. Der er plads nok på serveren (siger min søn)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-05 20:54

det var igen et "f" der forhindrede en smiley.

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 06-10-05 21:03

Jammen Ans - vi må da høre efter hvad vores sønner siger.
Men ellers skriver du bare efter en gmail her:
eyvindc gmail.com
Der skal være et a mellem c og g

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-05 21:45

Det kunne jo være, at jeg ville bruge en ans.

Er emesen. så en gmail

Ja, jeg skal ha' det skåret ud i pap, er ikke nogen computernørd, men mødte jo heller ikke op i Valby, hvor alle nørderne var samlet

Ville nu hellere have spurgt et andet sted, men der er jeg et stort ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-10-05 22:18

Jeg har en del mail (som jeg roder rundt i) emesen er vist en af dem.