/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
gps til pc
Fra : aajsr
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 06-09-05 18:37

Er der nogen i dette forum der kan sige mig hvor jeg finder en billig brugt gps eller plotter med separat antenne, den skal bruges til sammenkobling med pc.
Pc'en kører med "Det levende søkort 2" Det ville være rart med en kortplotter for så har man jo et ekstra kortsystem hvis pc'en går ned.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 21:35
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-09-05 20:15

du kunne prøve på "udkik.dk"
det er sejlernes eget brugtmarked. der kan du finde næsten alt. bare gå ind under køb og salg

Kommentar
Fra : milleimj

Dato : 01-07-06 19:55

Vi har lige købt en bluetooth til vores bærbar.
dette er linket til det sted hvor vi har købt den man skal ringe efter den .
foruden den skal du købe en usbblutooth nøgle som kan købes i computerforretningerne,
det køre perfekt sammen med den bærbar det koster ca. 1200kr ialt
http://www.tele-online.dk/product.asp?product=4529