/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Er der en som gidder skriv ansøgning for~
Fra : khanji01
Vist : 3763 gange
50 point
Dato : 30-08-05 17:12

Er der en som gidder skriv ansøgning for mig til føtex som medarbejder i frugt og grønt please please please skriv en ansøgning for mig alder 17 år navn khanji please please please

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-08-05 17:16

Kære kanji01 > skriv den selv - og læg den evt. herind til gennemsyn/rettelser og kommentarer.

Du kan udelade navne på skoler, arbejdspladser osv., samt dit eget navn for at bevare anonymiteten.

Men der ER altså dig der skal søge - ikke andre. Derfor er det umådeligt vigtigt, at du selv skriver ansøgningen, lægger vægt på dine stærke sider, og dine faglige kundskaber.

Hvis det ikke er dine ord - så er det heller ikke dig der får stillingen. Det gennemskues hurtigt hvis du ikke selv kan det der står i din ansøgning.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 17:21

du fik en rigtig god vejledning af ampere forleden dag, prøv dig frem med den, og som berpox siger, send den ind hertil bagefter, så kikker vi på den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-05 17:23

khanji01

Er det en stilling, som du har set opslået?

Er det et fritids eller fuldtidsjob, du søger?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 17:24

Som <berpox> ganske rigtigt skriver, så er du nødt til selv at forsøge dig <khanjii01>
-----------------------------------
ingen her ved jo andet om dig end at du er 17 år (og sandsynligvis af anden etnisk herkomst)
Du er nødt til at gøre et forsøg, og skrive om hvad du har lavet hidtil, hvilken skolegang du har gennemgået og så videre .............
Hvis du laver en ansøgning med oplysninger om dig selv, så kan du ligesom berpox skriver nøjes med at lave xxxxx i stedet for navne og skoler og så videre, så er der sikkert flere her i kandu som gerne vil hjælpe dig med formulering, stavning og andre problemer du måtte have .........
Kom igen
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 17:25

Ikke nok med at du ikke får stillingen - du risikerer også, at jobbet slet ikke passer til dig og du bliver utilfreds...

På med vanten - her er mange, der gerne vil være behjælpelig med korrekturlæsning og konstruktiv kritik.

Jeg tror det var i går jeg så en tråd om ansøgninger, hvor der blev givet gode råd og fif til indholdet. Prøv eventuelt at søg i søgefeltet. Garanteret nogle guldkorn dukker op

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 17:26

Ups, havde ikke set, at det var din egen tråd jeg referede til...
Men go for it Berpox!

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 17:27

der skal selvfølgelig stå refererede... Nu går det godt

Kommentar
Fra : khanji01

Dato : 30-08-05 17:30

ok lige meget jeg skal nok selv prøve og skriv så skal i hjælp mig med at rette den

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 17:31

Selvfølgelig khanji01 - skriv den nu og så læg den her ind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 17:32

god ide, hvis du ikke kan huske hvad ampere skrev forleden dag, så kik under www.kandu.dk/dk/spg/73072

Kommentar
Fra : khanji01

Dato : 30-08-05 17:33

hvem er ampere er det er medlem here

Kommentar
Fra : khanji01

Dato : 30-08-05 17:34

er det ikke ampere der ejer alle de føtexer og det hele er det ham???

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-08-05 17:34

Vi sidder simpelthen bare klar ved tasterne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 17:38

khanji01.... jeg ved ikke hvem ampere er i "det virkelige liv", men det var ham, der kom med nogle gode forslag til hvordan du skulle skrive en ansøgning, du kan se dem i det link lidt højere oppe på siden under kl. 17.32

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 30-08-05 17:41

-Søg noget andet, kender en der arbejder i Føtex. De behandler folk som det værste, eller værre endnu....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-05 17:51

michaelmoeslund

Der er forskel på den ene og anden Føtex.

khanji01

Er det et fuldtidsjob du søger??????????

Kommentar
Fra : khanji01

Dato : 30-08-05 18:01

nejjjj deletid

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-05 18:09

Føtex Dato xx.xx.xxx
(adresse)
(postnummer og by)

Jobansøgning

Efter at have læst jeres jobannonce (i "avisens navn" eller på "www.adresse" " har jobbet som kassemedarbejder vakt min interesse.

Jeg er en dreng på 17 år (f. xx.xx.xxxx), der netop har bestået 10. klasse på (skolens navn)

I det kommende år ønsker jeg at tjene penge til min videre uddannelse, der påbegyndes i efteråret 2006. Mit mål er at påbegynde en butiksuddannelse.

Jeg anser mig selv som værende pligtopfyldende, loyal og imødekommende samt i stand til at tilpasse mig de gældende arbejdsrutiner.

I min fritid intereserer jeg mig for (et eller andet sport måske)

Jeg søger et fuldtidsjob med tiltrædelse snarest muligt og er meget fleksibel hvad angår arbejds- tider og dage.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

khanji (efternavn)
(adresse)
(postnummer, by)

Mobil XX XX XX XX, jeg træffes bedst mellem kl. xx.xx og xx.xx.
Mailadresse: xxx@xxxxx.dk

Sådan noget ligende, men sørg for at "sælge dig selv"

Med venlig hilsen
Ziggy99

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 30-08-05 18:25

hvor er du alletiders ziggy99 - jeg er da enig i at khanji selv skal skrive den, men det letter sagt en gjort, nu har han da et udgangspunkt. Skide godt. Håber der er held ved det.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 30-08-05 21:26

>Ans

Ja det håber jeg sgi...

Det jeg har hørt, så smitter den go'e service de har overfor kunderne ikke specielt meget af på de ansatte!

Men OK man ska' jo ha et arbejde... og så må man vel lære at ignorerer de der "mellemled"ere....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-05 21:57

khanji01

Det er så et deltidsjob, du søger.

Det kan jo være et job efter skoletid, du skriver, at du er 17 år.

Tag i den Føtex, hvor du vil arbejde. Der vil du få udleveret et skema, som du skal udfylde.

Det kan i mange tilfælde være positivt at møde op personligt.

Godkendelse af svar
Fra : khanji01

Dato : 01-09-05 12:23

Tak for svaret ziggy99.

Kommentar
Fra : arlo.PE

Dato : 03-11-05 16:33

For nogle år siden havde min mand brug for at skrive en ansøgning. Han fik en journalist til at skrive den for ham. Hun garanterede at han ville komme til jobsamtale inden for 10 ansøgninger. Og jeg må sige at hun er god. Hun hedder Anne Stryhn Frederiksborgvej 112 4000 Roskilde
E-mail: as@annestryhn.dk
tlf 46 32 60 50
Jeg husker ikke hvor meget det kostede. Og jeg ved heller ikke om hun laver ansøgninger længere

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 18-09-06 12:49

@arto.PE, det lyder interessant.

Jeg har tilsyneladende selv anlæg for at skrive gode ansøgninger (jobsamtale i 9 ud af 14 tilfælde desuagtet, at jeg dels er nyuddannet indenfor et felt med relativ høj arbejdsløshed og dels har skrevet uopfordrede ansøgninger), og har længe overvejet at professionalisere mine færdigheder. Ved du hvordan denne Anne Stryhn formår at gøre opmærksom på sin kunnen og skaffe kunder?