/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
StjerneSkolen
Fra : susannekan
Vist : 837 gange
20 point
Dato : 28-08-05 15:02

I er ikke så lidt frække
I stiller tvivl om min skolen og dens blåstempling af det offentlige. Min skole er blåstemplet af regeringen. Og det hersker der ingen tvivl om. Det er blevet bekræftet flere gange. I er så lede og onde at i skrive indlæg der betvivler dette - og SÅ LUKKER I AF FOR ENHVER MULIGHED FOR AT KOMME MED KOMMENTARER.
Jeg KRÆVER at i øjeblikkelig lukker jeres lort ned - alt hvad i skriver under JURA er jo lige til en politianmeldelse mod jer. Så tag jer sammen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 15:04

Hvad handler det om?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 15:06

Er der et link, du kan henvise til?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 15:06

Ja, det spørger jeg også om....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:06

hvad i himlens navn snakker du om ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:07

jaja tre på samme tid er da godt gået

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 15:08

Vi er vågne og KRÆVER et svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 15:08

Det da ikke så ringe endda

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:09

susannekan er lige logget ind idag - sååååå

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 15:11
Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 15:11

Tror det er dette det drejer sin om et spørgsmål, der er lukket for 5 mdr. siden

http://www.kandu.dk/dk/spg/67565

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 15:14
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 15:16

susanne-kan ikke tåle ret meget

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 15:16

Men hvad er det så for noget "lort" der skal lukkes ned??

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 28-08-05 15:16

Det kan være det er denne her hun er ude efter.
http://www.skeptica.dk/2005/hademails.htm

Jes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 15:17

susannekan

Der er da ikke noget negativt i det, der bliver skrevet i det spørgsmål.

Du "roder" selv rundt i hvem, der har skrevet hvad.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 15:17

Moar de er dumme.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 15:18

Stjerneklar psyko.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:19

nææææææææh - det her kunne nemt gå hen og blive negativ reklame - så bare ærgerligt susanne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 15:19

Toupie, den tråd er 2 år gammel!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 15:23

Ja Ans men det er den eneste under Jura ........hvis Susannekan´s indlæg skulle have noget somhelst med Kandu.dk at gøre Jeg venter bare spændt på at Susannekan skriver igen, så vi måske kan finde ud af hvad det handler om ......og hvem det er der er "frække"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:23

også tråden ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:25

ooooOOOOOOOPPPPPSSS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 15:28

En tændningsfejl efter indsnusning af noget hvidt pulver, tror jeg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:30

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 15:30

Hvis det nu er denne tråd, det drejer sig om

http://www.kandu.dk/dk/spg/67565

så er det kuped, der stiller følgende spørgsmål

Citat
kuped Send til en ven Dato : 26-05-05 10:56

Spørgsmål : "Stjerneskolen ?"

Jeg er interesseret i at uddanne mig som astrolog, er der nogen der har erfaring med Stjerneskolen?

accepteret svar er

Citat
nullerbullerpige Dato : 26-05-05 17:33

Har lige snakket med min mor. Hun har ikke selv gået på skolen, men har hørt mange positive ting om den, så hun tør godt at anbefale den...

og susannekan skriver i dag

Citat
susannekan Dato : 28-08-05 14:52

Kære du - hvis du ønsker viden om StjerneSkolen - så findes der masser af skriftligt materiale, som du kan rekvirer pr post eller læse og out printe fra hjemmesiden www.astrologi-horoskoper.dk
Hvis du er så ung, at du må spørge din moder til råds - så kan jeg dog fortælle dig - at du er for ung til StjerneSkolens Astrologi uddannelse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:31

jo - og kuped har ikke oplyst noget som helst om alder - så enten er susanne meget dygtig - eller ...........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:33

jaja det er ikke nemt med masser af id og masse af fora

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:34

susanne - kandu har ikke lukket for dine muligheder for at svare - det må du snakke med nullerbullerpigen om - du kan købe svaret og skrive igen !

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 15:51

susannekan ??? ja, hvad kan susanne - udover at brokke sig
----------------------------------------
Pas på Susanne med dit juristeri, det kan give bagslag
---------------------------------------------
Hvis det var gratis reklame du var ude på, ja så er dit korstog jo næsten i hus.

fortsat god week-end Susanne i dit stjernespækkede univers
<\\Benny

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 16:04

Susanne skriver på sin hjemmeside.

- Kandu er en svindlerside og den må du undgå for enhver pris.

En beskyldning som politiet burde se nærmere på.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 16:05

Teil --> ENIG
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 16:07

Et modtræk kan jo være.
Stjerneskolen er en svindlerskole og den må du undgå for enhver pris.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 16:14

Teil, enig - det er da injurier der vil noget

......men jeg tror at Susanne generalt har et problem med sine formuleringer:
Citat
For en god ordens skyld skal jeg lige præsicere, at StjerneSkolen ikke er et asiatisk firma, ej heller et norsk, svensk eller finsk firma - at vi er "bedøvende ligeglade" med din personlig indretning af dit hjem, når der ikke er tale om astrologiske indretnings hjælp - ligesom StjerneSkolen ikke sælger ludere og smådrenge- her handler det om astrologi, og det handler kun om vesterlandsk astrologi.

(taget fra "Feng Shui shit")

Hvem ved sin fulde fornuft, ville bruge ordene "ludere" og "smådrenge" i samme sætning som astrologi, hvis man tog emnet seriøst og ville fremstå som seriøs?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 16:23

Enig Toupie -> som jeg skrev i mit første indlæg, så skulle denne kære Susanne måske tilegne sig lidt juridisk viden inden hun fremturer sine ubegrundede beskyldninger - som jeg skrev :
Citat
Det kan give bagslag !

............. så mit råd til dig Susanne (som åbenbart ikke kan så meget):
Fej du først for egen dør - eller sørg i alt fald for en god forstærkning af dit glashus inden du begynder at kaste med sten
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 16:25

Fin reklame for "StjerneSkolen"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 16:28

Opmærksomhed om skolen er det da blevet til med dette indlæg.

susannekan

Jeg tror ikke, at du får flere kunder på denne måde.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 16:29

Nej ans -> forhåbentlig tværtimod

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 16:29

Dette og mere på hjemmesiden siger alt om susanne.
Citat
Mens jeg skriver dette, sidder jeg på mit lille kontor fyldt med angst for de menneske, der truer mig på livet med accept af det offentlige system – med angst for mit firmas videre eksistens – med angst for økonomisk ruin. Og så er der jo også lige det, at jeg er jo ikke den eneste, der er kommet i klemme som lille virksomhed – jeg er sikker på at der er mange andre, der også oplever, at deres retssikkerhed er en ren illusion.

Med venlig hilsen

Susanne Hørud

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 16:31

Hvad var det sangen hed:
Jeg hader Susanne og hendes succes ............. ???

<\\Benny

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 16:32

Mon ikke dette også er en sag for politiet.
Citat
Kære ministre

Jeg retter henvendelse til jer i et sidste forsøg på at opnå en retfærdig behandling i vores retssystem.

Jeg driver et lille idealistisk foretagne StjerneSkolen, der er baseret på gensidig tillid og respekt. Det kan kun lade sig gøre, at uddanne folk for et minimum af penge, når skolen ikke misbruges.

Jeg har desværre været udenfor en studerende, som man i almindelighed vil kalde for en vaskeægte psykopat. Pia Foss Fabricius, Sælhundevej 20, 6715, Esbjerg N født den 19/1-1960. Hun har misbrugt skolen fra dag 1 og har fastholdt hendes ret til at få alt hvad hun har kunnet udsuge af skolens tilbud. ( samt snydt skolen for 4.000 kr. i skolepenge )

Hvem er egentlig psykopat.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 16:32

.........og mit råd til dig Susanne er, at kigge i stjernerne inden du næste gang kommer med sådanne anklager - havde du gjort det inden du oprettede denne tråd, ville du nok havde set, at du skulle lade være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 16:33

Tjener hun måske noget på at vi logger ind på hendes hjemmeside? så er det da smart.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 16:34

Hun opnår foragt mod hendes person.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 16:37

Opmærksomhed, opmærksomhed og opmærksomhed.

Ja, jeg tænker mit

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 16:38

Citat
Kandu er svindlere ligesom svinene i Skeptica Foreningen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 16:40

Mon hun er enebarn

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 16:41

Jeg forstår mere og mere hvorfor lille Susanne sidder i sit lille kontor og er angst

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 16:42

Under ingen omstændigheder <ans> - så dum kan man ikke være alene

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 16:53

Ja hendes "firmaside" siger godt nok en hel del om hende:
Citat
Susanne Hørud har en meget lang fortid, hvor hver enkelt del af hendes erfaringer, har været med til at gøre hende til den person hun er i dag.

........ nu håber jeg ikke hendes fortid har været længere end som så:
Citat
Født den 10/9-55 kl. 21.38.10 i Usserød.

Hvis den lange fortid har været længere end knap 50 år, så har der været andre magter end de astrologiske med i spillet ???
.... men hvem kan vide
<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 16:55
Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-05 17:40

Citat
Susanne Hørud har en meget lang fortid, hvor hver enkelt del af hendes erfaringer, har været med til at gøre hende til den person hun er i dag.

Dårlige erfaringer kan man næsten udlede

fra www.skeptica.dk

Citat
Til de små pigges klub
Hej jeg vil da meget gerne være med i jeres klub - så ka jeg da rigtig fortælle noget om djævlen - om dem der ikke kan noget selv - om dem der hader allle som forsøger at lave ´noget alternativt og hjælpe andre mennesker. >Je g kan virkelig fortælle noget om de svin og dyr der gør alt hvad de kan for at ødelægge livet for andre - jeg kan fortælle i timevis om de beskidte dyr - men selvfølgelig når de dør så får de det som der bekommmer dem

Pigge

ØØØeeehhh er det pindsvinepigge

Lyder egentlig mere som om, at damen kunne have behov for proffessionel hjælp mod angstneuroser og forfølgelsesvanvid

dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 18:12

Det der link fra Toupie, http://www.kandu.dk/dk/news/331557/groupid/10403 har jo intet med Kandu at gøre! Det er fra nyhedsgrupperne på nettet. Svarer til at man bliver sur på naboen fordi han har læst en dårlig nyhed i Ekstrabladet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 18:15

Og i det andet Kandu link får du ovenikøbet god reklame!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 18:17

susannekan, hvor er du henne?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 18:18

Susanne! http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#12 Læs "Hvad er det smarte ved, at bruge kandu.dk som newsreader? "

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 18:35

Er der forøvrigt nogen der har skrevet til Kandu.dk og www.skeptica.dk?? ellers kunne det da være jeg lige skulle poste dem en mail

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 18:55

Det er muligt at damen sidder og nyder vores reaktion.
Måske lindrer det hendes syge hjerne.
Så interessant er det ikke mere, jeg fjerner fluebenet.
Til damen anbefaler jeg søg læge, han vil sikkert ordinere
et lukket rum med madrasser på væggene.
Nyd det gode liv mens du har det.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-08-05 19:28

Hmmmm.... Nu får jeg lyst til at putte lidt brænde på bålet - måske Susanne dukker op

Det er vedrørende den "blåstempling" der. Det handler jo kun om, hvorvidt det er muligt at have indtægtskilde via astrologi - hvilket det jo selvfølgelig er...
Det indebærer på ingen måde, at regeringen skulle anerkende nogen som helst rigtighed i metoder og teorier - og er altså ikke en blåstempling af astrologi som disciplin.
Den samme "blåstempling" er der mange alternative sundhedsuddannelser, der får, uden det på nogen måde betyder, at disse hører ind under det etablerede system.

Personligt synes jeg, at ordet blåstempling er at tage munden lidt for fuld... Men sådan er vi jo så forskellige.... ord er jo frie til at fortolke...

Susanne!! enten er du offer for et rigtig grimt hackerangreb, eller også har du al mulig anledning til at ransage dig selv. Du underkender din egen skole på slemmeste! Jeg vil nødig have et diplom fra din skole hængende på min væg - du virker som om, du er fuldstændig ude af kontakt med dig selv og grænser for almindelig acceptabelt adfærd. Det ryster mig, at du i dit job skal være forbillede for nogen som helst.... Du ødelægger dit renomme og din skoles ditto - godt og grundigt!!! Og så kan du tale om blåstempling i en uendelighed... Det er meget svært at tage din uddannelse seriøst, når du opfører dig som en forurettet teenager...

Måske har vi fat i endnu en Troll på kandu

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 19:53

Jeg tror bestemt ikke det er susanne selv der har skrevet det der! Så er hun da skitzo eller sådan noget. Når man ser hendes hjemmeside synes jeg da bestemt ikke det er sådan et indtryk man får! Nej det er en eller anden der vil skade hende tror jeg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 20:06

Jee! ..Jeg tror/håber du har ret Mango..

Én eller flere har set sig gal på Susanne - og laver dette ufine stunt!

Hvis ikke det forholder sig således, så ser det seriøst ud som om, at Susanne har ondt i alle organer - og det synes jeg er synd for hende...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 20:08

Hva filan?! ...

Det er ikke for at jeg er på vej i seng, at denne sovesmiley kom med her

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 20:15

Mango den tanke har da også strejfet mig, men uanset om Susannekan er indehaver af hjemmesiden eller ej, så er de ting der står på hjemmesiden, bla. : -->>Kandu er svindlere ligesom svinene i Skeptica Foreningen<<-- nok til, at fatte antipati mod hjemmesiden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 20:26

Jeg ved da heller ikke om "susannekan" er den samme ,som har hjemmesiden, men det kan jo være at susannekan vil fortælle det.

En ting er da sikkert, der kommer ikke flere kunder til.

Det bliver nu svært at bortforklare de ting, der står på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 20:55

Oki, jeg havde ikke set at hun skriver at vi er svindlere Hmmppf...gu er vi da ikke nikke nej, ikke mere end så mange andre
....vel?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 21:02

Mango måske du bare skulle læse hele tråden

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 21:16

*fornærmet* har jeg da gjort...klynk, men jeg er blevet så forfærdlig forkølet og er helt elendig...piv, kan ikke huske noget som helst, tror det har sat sig på hjernen...føler ikke den virker piv piv!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 21:24

Mango, sender dig så lige nogle helbredende knuz

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-08-05 21:46

Hmmm, uden at tage en holdning til Susanne, er det nu med en vis stoldthed jeg læser denne tråd (hrmf - hvor bliver Arne af?). Den viser at man ikke bare angriber folk på Kandu, de kan deres kram og laver deres research. Faktisk er det nok klogest ikke at gå i klinch med "kandu-folkene". Det synes jeg denne tråd viser, og dermed kører Susannes angreb på Kandu jo helt af sporet. Hun skulle måske have holdt sig til at den er langsom
Og forøvrigt undrer det mig, at der kan skrives så mange indlæg uden at Susanne svarer - når man tæmker på alvorligheden af hendes anklage......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 21:48

Ååh tak søde Toupie , sidder nu og nyder en rødvinstoddy..åååhh det er helbredende, samen med dit helbredendecyberknuz.mmmmmm

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 21:55

For at undgå smittefaren så fjerner jeg fluebenet.

God bedring til de syge

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 22:57

Måske er den kære >susannekan< også blevet smittet, eller også er hun så alvorlig såret af det antiluftskyts hun har mødt her på siden, at hun slet ikke er i stand til at komme med et selvstændigt indlæg i den debat hun på det skammeligste satte i gang.
----------------------------------------
Citat
Og forøvrigt undrer det mig, at der kan skrives så mange indlæg uden at Susanne svarer - når man tæmker på alvorligheden af hendes anklage......

........ ja, jeg undrer mig ligesom dig "hansen9" - uanset om denne susanne ikke er den susanne på hjemmesiden, så mener jeg, at denne susannes start på denne tråd; i lige så høj grad viser et fordrejet og forvredet livssyn, helt ude af kontakt med virkeligheden, som den meget omtalte hjemmeside til StjerneSkolen.
-------------------------------------
...... er der ikke lidt nazistisk over den skole ????
----------------------------------------------------
...... smittet eller ej, der er nogen som ikke er helt raske - god bedring
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 23:06

ja maiii benny..jeg er helt elendig, jeg har en mandlig forkølelse..den er dødlig altså !!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 23:47

Bare rolig Mango, det er kun en døgnflue men god bedring

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 01:26

hmmm - har lige siddet og læst tråden igennem på godt og ondt - tror susannekan skal spare sammen til en sag der ikke kan vindes - og vil vædde på at hun tror sig dækket ind bag et nick - så uvidende kan man da ikke være - eller ?????????

god bedring med jer der svøber jeg i toddyer og snot

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 09:02

Godmorgen miritdk. hmmmmm - måske har du ret
---------------------------
Det bliver morsomt at høre om dette evt. sagsanlæg - men jeg vil da gerne her først på denne skønne mandag love, at så snart jeg hører om nogen som helst sag anlagt af vore nye veninde >susannekan< så skal det være mig en udsøgt fornøjelse at stævne hendes noget tvivlsomme foretagende for diverse injurier og lodrette løgne udtrykt offentligt i hendes firmas navn på den famøse hjemmeside.
-----------------------------------------
....... men, som nogen er inde på, så er det nok et spørgsmål om det er en og samme person det drejer sig om - det kunne være en hetz mod firmaet.
---------------------------------------------------
nå - men vi kan da håbe for Susanne, at hun har en bedre juridisk vejleder end hendes astrologiske indsigt tyder på - det er åbenbart ikke alting der kan læses i stjernerne.

god mandag og en dejlig uge ønsker jeg alle
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 10:58

god - øhhh formiddag . tjahhhhh benny - det var nu også lidt overskyet igår

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 11:04

kom lige til at kigge på det indledende spørgsmål - og det ligger under send til en ven (måske hvad hun ville) - og misforståelsen med at tro det spørgsmål er lukket ned - jamen jo - haha - det er vist om at læse sig til hvordan man både åbner og lukker og køber spørgsmål her

nå - kaffen venter og skal vist ned før den går kold

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-05 11:07

Tror Susanne misforstår noget! Kandu kan jo overhoved ikke være ansvarligt for noget der er postet i en nyhedsgruppe!
Desuden kan jeg ikke se at Stjerneskolen er blevet blåstemplet, da jeg ikke kan se nogle steder at skolen er SU berettiget eller godkendt via lov om arbejdsmarkedsuddannelser!
Men blåstempelse er jo et vidt begreb åbenbart?
http://www.folketinget.dk/samling/19971/spor_sv/s1415.htm

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 11:07

- Velbekomme mirit - det ER formiddagskaffe
--------------------------------
morgenkaffen var for nogle timer siden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-05 11:09

Citat
kom lige til at kigge på det indledende spørgsmål - og det ligger under send til en ven

Sådan står der der da over alle spørgsmålene

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 11:10

Godt nok tedd - der er jo også forskel på at være blåøjet og have blå øjne
------------- for slet ikke at tale om at få et blåt øje

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 11:13

dova -> mirit har ikke fået sin morgenkaffe endnu
-----------------------------------------
... det er jo så man kan videresende det til en bekendt, hvis man vil være det bekendt
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-05 11:14

Her er lidt formiddagslæsning

http://www.skeptica.dk/2005/hademails.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 11:15

ooooooooooOOOOOOOOOOOpppps molo - mente kandu det var en svipser - kan da være susanne troede at hun skrev til kandu.dk (bare en mulig forklaring)

Nope - det ER morgenkaffe indtil næste kop benny (alt for sent i seng)

øhhh - i min lille verden er blåstempling noget grise får

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 11:17

på den igen - dova jeg ved ikke hvorfor jeg forvekslede dit indlæg med molos - så undskylder lige til jer begge - MER KAFFE TAK !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 11:21

Tag nu lidt mere kaffe - jeg tænkte godt nok på hvorfor Molo nu skulle blandes ind i det
----------------------------
Hvad angår >susannekan< - så kunne jeg faktisk snart godt tænke mig at vide hvad det er susanne kan ?
---- Stave kan hun heller ikke - stjerner er nu heller ikke hvad stjerner har været - tag nu bare her på kandu. - hvorfor har jeg kun 3½

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 11:24

Citat
Nå hvor er det synd for jeres små pigge
”Ynk ynk - hvor små er deres små lliderligeer tingester -de er i sandhed bare så små og så dumme,at man tror at det er løgn Lav være med at gøre jer til sportsvogne på internnettet - vi ved at i kun er en skoda”
StjerneSkolen
v/Susanne Hørud

......................... hun er godt nok for viderekomne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-05 11:42

http://www.skeptica.dk/2000/simonsen4.htm

søg på google, der er meget om StjerneSkolen

mirit trænger vist til en hel kande kaffe

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-08-05 11:54

Jeg er målløs, rystet og forarget!!
Kors i skuret en gang underlig, forskruet mundlort.
Jeg er glad for, at jeg sad med min kaffe, så jeg havde noget at styrke mig på, da jeg læste på skeptica's side. Hold da op, det slår selv.. ja, i ved hvem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 12:06

tante ans - du aner ikke hvor meget kaffe jeg trænger til - og en ekstra portion er sam sat over !

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-08-05 12:16

Ans, tjek lige dine link og følg i Miritdk´s fodspor og drik noget mere kaffe dine links er i tråden i forevejen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-05 12:26

Gentagelse fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 12:27

toupie - haha - selv jeg fandt da ud af at de var sendt igår

mirit hates mondays !!!!!!!!!!!!! (indtil senere på dagen endnu)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 12:28

hvad mener du dog ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 12:28

hvad mener du dog ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-05 12:32

mirit er du sikker på det er kaffe du drikker

Og hvis, hvad har du så blandet i det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 12:37

HOV !!!!!!!!! sikke en tankegang dova - det er kaffe og det eneste jeg komme i er lidt mælk..........
at du bare ved det !!!!!!!!!!!!!

Vræææææl dova mistænker mig og er ved at starte en hademiritdktråd !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-05 12:42

Tror ikke Susanne svarer, så fjerner lige fluen Kigger dog ind engang imellem for lige at følge med i jeres kaffeslapperas!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 12:43

jamen tedd - det er da så herligt - her kan vi lufte vores indre dæmoner

Kommentar
Fra : dannS

Dato : 30-08-05 08:51

Kære kandu'er.
Jeg har ikke været opmærksom på jeres forum før, men fandt det via en google-søgning på "Susanne Hørud", som også havde gang i mail-skriveriet til Dansk Sketpica i forgårs.
I kender til gengæld muligvis mig fra det link til besvarelsen af et læserbrev til Dansk Skeptica fra SH, som blev bragt af "Toupie" og "ans" ovenfor:
http://www.skeptica.dk/2000/simonsen4.htm
Høruds angreb på Skeptica er desværre kun et af de mere harmløse, som er kommet fra overtroisk side de sidste måneder. Hvis I vil se nogle af de rigtigt svinske eksempler, så check forummet "Selvet", der på denne side (ret langt nede på siden) bringer en artikel fra Jydske Vestkysten fra begyndelsen af juli. Artiklen er et falsum, der giver sig ud for at være skrevet af min skeptiker- og gymnasielærerkollega Mogens Winther. Avisen forsømte at sikre sig artiklens autenticitet, hvilket må undre enhver nogenlunde normalt begavet læser:
http://www.selvet.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6506&whichpage=1

I diskussionsforummet "Futureport" er jeg selv blevet udsat for det samme. En person melder sig ind i mit navn, præsenterer sig som gymnasielærer med pædofile tilbøjeligheder, bringer et gammelt foto fra min skoles hjemmeside foruden mit fulde navn, min adresse og navnet på den lokale café:
http://www.futureport.dk/fora/skeptic/public/266295163315?b_start:int=40
(flere andre indlæg fra samme person)

Både hos "Futureport" (der er ret uskyldig i hetzen) og hos "Selvet" (hvor man har svælget i offentliggørelser af en blanding af løgne og sladder om vores private forhold) har de samme mennesker offentliggjort adresse og telefonnummer på en tredje skeptikers mor (!), ligesom der hos "Selvet" har været fremsat pædofili-anklager mod den internationalt kendte skeptiker James Randi: http://www.randi.org

Er der en af jer, der har erfaringer med den slags - og seriøse forslag til, hvordan man griber en sådan sag an?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 10:04

Det her begynder at minde om "Idealisterne" af Hans Scherfig!

Det her spørgsmål drejer sig jo om at Susanne mener at Kandu bagvasker hende og juraen i dette! At hun så har misforstået det totalt er en anden sag!
Personlig er jeg ligeglad med at folk tror med mindre det er en eller anden tro der skader folk fysisk eller psykisk! Der findes fanatikere alle vegne og uanset det ædle formål Skeptica har med at rense ud i overtro, så kan det vel ikke undre jer at I skaber fjender blandt dem I omtaler som bl.a. bedragere! Det sjove er jo at mennesket vil bedrages, så I er jo ude på et mere eller mindre umuligt "korstog" mod dem der lever af bedraget og dem der tror på det!

I kan jo forsøge en politianmeldelse mod de sider og udbydere der lægger "net" til de horrible anklager mod jer. Der burde jo føres en log hos disse og af den vej burde det være muligt at spore dem, der har kommet med falske anklager og andet privatlivskrænkende! Så kan man jo føre en sag i retten mod dem! Spørgsmålet er om politiet har lyst og ressourcer til at undersøge sagen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-05 11:50

NU RYGER FLUEBENET HER !!!!!!!!!!

dannS (lige oprettet bruger idag) burde vel egentlig have lagt sit indlæg som spørgsmål - må erkende at jeg ser det som endnu et trick - sorry hvis jeg tager fejl !!!!

hav en solklar dag

Kommentar
Fra : dannS

Dato : 30-08-05 12:37

Nej, tedd, det undrer mig ikke, at vi skaber os fjender, men det overrasker mig alligevel, at de griber til de metoder, de gør: forsøgene på at fremstille os som pædofile og offentliggørelsen af pårørendes adresser. I stedet for at lægge op til, at vi nok selv har været ude om det, bør du have med i dine overvejelser, hvor lidt der tydeligvis skal til for at blive slået i hartkorn med os: "Kandu er svindlere ligesom svinene i Skeptica Foreningen"

Jeg mener, at du stiller det for firkantet op, når du siger, at "mennesker vil bedrages". Man kan tale om, at mange mennesker lader sig lede af deres håb og tro, hvorfor de også er nemme ofre for bedragerne, men det er noget andet end talemåden om, at de VIL bedrages. En dødsmærket kræftpatient, der henvender sig til en fupbehandler, ønsker at blive helbredt, ikke at blive bedraget:
http://www.skeptica.dk/bibliotek/bav_bogen/bav_09.htm
Og en sørgende, der ikke kan bære tabet af en nær slægtning, ønsker ikke at blive offer for en bedrager, men derimod at komme i kontakt med den afdøde, med 'ånderne'. Det selvmodsigende er selvfølgelig, at det kun kan lade sig gøre som bedrag:
http://www.skeptica.dk/2005/brevkassen.htm#Ingen%20forbindelse
De vil i kontakt med en, der kan kommunikere med deres ikke-(længere)-eksisterende slægtning, ikke med en, der bilder dem ind at kunne. Forløbsformen for denne modsigelse ER svindelen, men der er ikke desto mindre tale om udnyttelse af sørgende og dermed sårbare mennesker, lette ofre.

Jeg tror, at du har ret i, at det burde være relativt nemt for politiet at spore de ansvarlige for hetzen, men det er ikke mit indtryk, at det har ordensmagtens store interesse. For så vidt er problemet altså, at vi (endnu) ikke har håndgribelige personer at føre sag imod!

Og til miritdk:
Jeg forstår din skepsis, men det er ikke noget trick! Jeg starter med at fortælle jer, hvorfor jeg er ny bruger, hvilket åbenbart i sig selv er mistænkeligt. Det er muligt, at jeg har lagt mit indlæg i et forkert forum, hvilket jeg så beklager, men det skyldes, at jeg - som sagt - ikke er rutineret bruger af kandu.dk (Jeg er ikke engang helt klar over, hvad du mener, når du snakker om flueben!)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 12:54

DannS...

Jeg tror, det ville være en god ide om du selv lagde spørgsmålet til diskussion. Eventuelt med en henvisning til denne tråd. Så er der med garanti flere der kommer med input og denne tråd bliver ikke forstyrret af diskussion om hvorvidt det alternative er fup....
Har selv vældig meget lyst til at kommentere på det, men synes ikke det hører til i denne tråd

Velkommen på Kandu forresten...

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 13:10

Herre gud Dan! Hvis astrologi kan hjælpe nogle med måske at strukturere deres liv, hvad får du så ud af at bevise at astrologi er fup? Og hvis folk pilgrimmer til Lourdes, og på en eller anden måde føler sig helbredt for nogle skavanker, hvad får du så ud af at bevise at gud ikke eksisterer? Uanset hvor meget du argumenterer vil du jo ikke kunne rokke de førnævnte eksempler i deres overbevisning, og når de føler sig truet oplever du jo bare hvordan et irrationel forsvar er i form af pædofili anklager og andet!

Der er ikke noget mistænkelig ved at være ny bruger, men det virker bare lidt som om I hver især bare leder efter en ny kampplads hvor I kan udveksle gensidige beskyldninger mod hinanden! Det tror jeg ikke er så populært for tiden her på Kandu!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 13:15

hehe... Tedd, det var lige det, jeg ville sige... bare et andet sted....

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 13:24

Tjah måske er jeg clairvoyant, vaxen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-05 13:37

samme her
Dato : 30-08-05 13:15
:_D
for meget at få offlinebeskeder om at gå herind - nysgerrigheden vandt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-05 13:40

Der er en ting susannekan ikke kan, og det er at svare på indlæg i egen tråd.

På kandu har der ikke været negativ omtale af StjerneSkolen.

Spørgsmålet i kategorien jura er som Toupie tidligere henviste til er skrevet i en nyhedsgruppe. Det er mere end 2 år gammelt og derfor lukket.

http://www.kandu.dk/dk/news/331557/groupid/10403

I dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/67565

svarer susannekan en bruger helt hen i vejret.

Uanset stjerner på himlen eller ej, så ved jeg

"Hver dag er den første dag i resten af livet"

Kommentar
Fra : dannS

Dato : 30-08-05 13:40

vaxen:
"Så er der med garanti flere der kommer med input og denne tråd bliver ikke forstyrret af diskussion om hvorvidt det alternative er fup...."
Nu ved jeg ikke, om der ligefrem kan være tale om, at en ellers yderst fokuseret tråd bliver "forstyrret" af diskussionen af det alternative, men hvis man synes, at en sådan diskussion forstyrrer, hvorfor så starte den i det hele taget? Jeg lagde ikke op til den i mit første indlæg, det gjorde derimod:
tedd: "Det sjove er jo at mennesket vil bedrages, så I er jo ude på et mere eller mindre umuligt "korstog" mod dem der lever af bedraget og dem der tror på det!"

Efter at I dels har citeret fra og dels linket adskillige gange til Skeptica, virker jeres nuværende berøringsangst en smule mimoseagtig, men det kan selvfølgelig skyldes jeres tidligere erfaringer, som jeg ikke har kendskab til. Jeg skal derfor også nok undlade at kommentere tedds snak om astrologi, Lourdes og guds eksistens!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-05 13:40

hvor filan blev resten af ????

Nå men - undskylder lige hvis mit indlæg kunne misforståes - fik også samme indtryk af dit indlæg som tedd og vaxen

ps.... flueben er det lille hak der gør at det er muligt ikke at få tilsendt flere mails om emnet

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 13:49

Du er hurtigt fremme i skoene der Dann

Jeg fordeler ikke skyld... Det overlader jeg til andre.... Synes såmænd at emnet som helhed var interessant og det derfor kunne være sjovt at få på de seneste 25 så andre kunne være med....
Og eftersom det er dit indlæg, der starter denne del af debatten fandt jeg det såmænd naturligt at henvende mig til dig....

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 13:54

Hmm? Tror ikke jeg bliver rosende omtalt på Skeptica så?
Nu har jeg personligt forsøgt at forholde mig til selve spørgsmålet eller anklage/truslen hvordan man nu ser på det, og ikke på hvem af Jer der har ret eller ikke ret! Så min kommentarer til dig, Dan, går mere på at jeg ikke tror hverken Skeptica eller "De alternative" opnår noget som helst ved at forsøge at køre jeres uløselige krig ind på Kandu!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-05 14:11

I må hygge jer

Solen skinner, så jeg fjerner fluebenet

Kommentar
Fra : dannS

Dato : 30-08-05 18:36

vaxen: "Og eftersom det er dit indlæg, der starter denne del af debatten fandt jeg det såmænd naturligt at henvende mig til dig.... "
Prøv at checke igen, vaxen. Debatten om overtro startes ikke i mit indlæg, men i tedds. I mit første indlæg omtaler jeg slet ikke overtroen, men kun chikanen fra overtroiske. En diskussion om, hvorfor folk er overtroiske og det nyttesløse ved at beskæftige sig med overtroen startes først derefter af tedd, hvorefter du omtaler diskussionen af emnet som en forstyrrelse:
vaxen: "Så er der med garanti flere der kommer med input og denne tråd bliver ikke forstyrret af diskussion om hvorvidt det alternative er fup...."
Og det er som sagt helt OK! Jeg har afholdt mig fra en diskussion af tedds efterfølgende indlæg om emnet!

tedd: "Hmm? Tror ikke jeg bliver rosende omtalt på Skeptica så?"
Jeg må skuffe dig, tedd! Jeg tror slet ikke, du bliver omtalt! Med mindre, selvfølgelig, du sender dine betragtninger om astrologien, Lourdes og guds eksistens til Skeptica som læserbrev, og selv i det tilfælde vil du muligvis bare blive henvist til tidligere svar:
http://www.skeptica.dk/2002/simonsen2.htm
Men du skal være velkommen og vil på ingen måde blive betragtet som en forstyrrelse!

Og miritdk, tak for tippet om fluebenet. Jeg overså det i første omgang, men nu er det fjernet.

Kommentar
Fra : Aquarius2005

Dato : 30-08-05 19:25

Teddy ... "køre jeres uløselige krig ind på Kandu!"

Nej, det er jo også mere bekvemt blot at holde sig til den almindelige - "åh - lad dog børnene" - sukker-humanisme ..

Bevares - hvis astrologerne finder fred ved at lægge horoskoper, hvilken skade kan det så gøre når astrologerne så gerne vil hjælpe erhvervslivet med at frasortere skumle job-ansøgere ?

Så mange år er det da heller ikke siden, at både Børsen og DA anbefalede astrologi som et ledelses værktøj ? http://www.dci.dk/?artikel=1121 Og to så store institutioner kan da vel ikke tage fejl ?

Og bevares - hvilken skade kan det gøre at den gode gamle, tyske kraniemåling er på vej op igen ? - senest via en række udsendelser i Københavner-TV ? Tilbage i perioden 1900-1945 var frenologi ligefrem mere populær end astrologien er det nu - så nogen værdi må kranie-metoderne da vel have ?

Og bevares, hvad betyder det dog at clairvoyanter i underholdnings-shows som "Fornemmelse for snyd" stempler et par enkelte mænd og kvinder som værende mordere ? Hovedsagen er vel at masserne bliver underholdt ?

Og herre Gud da - hvad betyder det dog at et par enkelte terminale kræftpatienter bliver lænset for deres sidste skillinger af fiffige alternative "postordre-professorer" via falske løfter om helbredelse ? Disse patienter skal jo alligevel dø - ikke sandt ?

Nej, herre Gud, Teddy, verdens problemer er sikkert ganske uløselige, så træk du blot den varme dyne over hovedet igen, og sov bare videre.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 20:38

Tjah der er noget der siger mig, at jeg har ret i min påstand om at I mangler en slagmark for jeres uløselige strid! Endnu en nyoprettet profil daler tilfældigvis ind på Kandu! Hvad med at forholde jer til spørgsmålet som susannekan stillede? Det andet her er spam og irrelevant! Og nu bliver jeg kaldt Teddy? Gad vide hvad det næste trin bliver?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 20:49

Nu roder jeg mig ud i noget flueknepperi, men må vist skære det ud i pap... Dann, det var dit indlæg, der gav andledning til at tråden skiftede spor. Jeg sagde intet om, at det var dig der gjorde det... Og hvis det var, er det så ikke fuldstændig revnende ligegyldigt? Tråden tog den drejning, jeg foreslog at åbne en ny tråd... as simple as that...

Og er i øvrigt ærgerlig over, at debatten har fået så negativ en tone... Det burde vist ikke være nødvendigt - for ikke at sige hæmmende for almindelig meningsudveksling, som det jo er her på Kandu.

Tedd>>> jeg tror, du har ret, desværre... Tråden her kunne meget vel ende med at give Susannekan ret i sin påstand om kandu.... med tilbagevirkende kraft... Sørgeligt...

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-05 21:22

Kiggede lige.

At I gider at fortsætte denne tråd

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 21:31

Hehe.... fatter jeg heller ikke at jeg gør.......

Men som du liiiige lurede ind, så kan jeg heller ikke dy mig

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 21:55

Til alle de "nye" kandu´er som tilsyneladende dukker op i denne specialdesignede tråd i en lind strøm vil jeg da skynde mig at sige: Hjertelig velkommen i kandu.dk -
----------------------------
Til de andre og tedd vil jeg sige: lad dog børnene! Og hold jer selv til at være for inkarnerede kandu.brugere til at lade jer lokke ind i en debat som har kørt længe i andre fora og som bunder i personlige meninger og uenigheder og ganske mangler dokumenterede detaljer.

----------------------------------------
Tydeligvis kender alle de nye jo hinanden, lige fra hende susanne der kan og så ellers fremefter - nogen af dem åbentbart helt personligt og privat
--------------------------------------------------
Personligt mener jeg kandu giver plads til mangt og meget, også sådanne lidet flaterende meningsudvekslinger som finder sted i denne tråd, men som andre har været inde på, så ville det klæde een af "de nye" at åbne en tråd i f.eks "Smalltalk" til at gøre sådant, og ikke blot benytte susanne´s tråd bare fordi man kender hende.
Hun kunne jo passende selv blande sig i "hundeslagsmålet"
iøvrigt fortsat god aften til alle
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-08-05 22:16

Kæft, dette er for kedeligt - og min nysgerrighed rækker ikke længere!

Heldigt der findes et fluben så -

og at man er i stand til at sige: "enough is enough"

Auf wiedersehen - Adios - goodbye!

Og velkommen til de nye profiler

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 22:53

zz

Kommentar
Fra : dannS

Dato : 03-09-05 09:09

Tak til creamygirl og bennymanden for velkomsten!
Benny, hvad er det for en dokumentation, du mangler?
"... og ganske mangler dokumenterede detaljer."
Hvis du har konkrete eksempler, vil jeg efter bedste evne forsøge at fremskaffe dokumentationen.