/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
hjælp til kasseapparat,kode,eller reset.
Fra : oliver124
Vist : 2711 gange
200 point
Dato : 28-08-05 13:45

Da jeg lige har købt en pølsevogn, med div inventarer,står der et kasseappatat, ved navn olympia cm 1688.jeg kan sku ikke få gang i det.Kan det være fordi der er ekspedient kode på,og hvad fanden kan jeg gøre ved det,tidligerer ejer er som sunket i jorden, og der ligger ingen brugsvejledning.Er det til at kaste i havet, eller er der en løsning.forhandleren af disse appareter vil ikke hjælpe da jeg ikke er kunde(spade).Giv et svar (kode eller lignende)det er 200 point værd.
mvh bjarne.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 200 point
Dato : 28-08-05 16:05

Der er nogle oplysninger her http://www.cashregistergroup.com/acatalog/Olympia_instruction_manual.html
men må indrømme, at jeg ikke lige kan finde manualen....

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : oliver124

Dato : 29-08-05 09:20

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-05 19:25

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe